Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Więcej
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzje
Slowdive "Everything is Alive": Kiedy zawiesisz poprzeczkę zbyt wysoko [RECENZJA]
Recenzje
Sentino "Kołysanki dla ulicy": po staremu, ale lepiej [RECENZJA]
Recenzje
Peter J. Birch "Fantazmat": Kiedy znakomite sąsiaduje z irytującym [RECENZJA]
Recenzje
Royal Blood "Back to the Water Below": Ponury powrót z dyskoteki [RECENZJA]
Recenzje
Birdy "Portraits": Wyprawa w nieznane, wyprawa w zapomniane [RECENZJA]
Recenzje
U.D.O. "Touchdown": Gra na własnym boisku [RECENZJA]
Recenzje
Hałastra "Kombinatoryka": Ogórki kiszone, szynka parmeńska [RECENZJA]
Recenzje
Tede i Borixon "Fiodor i Borys": Smak rozczarowania [RECENZJA]
Recenzje
Peja/Slums Attack "HIP_HOP_50": Wspomnienia jak wybroczyny [RECENZJA]
Recenzje
Księżyc bez ciemnej strony, czyli nowa wersja kultowej płyty Pink Floyd
Recenzje
Public Image Ltd "End of World": Kto raz Zgniłek, ten na zawsze Zgniłek [RECENZJA]
Recenzje
Taco Hemingway "1-800-OŚWIECENIE": Sprawniej, ale nijako [RECENZJA]
Recenzje
Neil Young "Chrome Dreams": Najlepszy album, którego nie było [RECENZJA]
Recenzje
Alice Cooper "Road": 60 lat horroru [RECENZJA]
Recenzje
Mata "< 33": Czy aby na pewno płyta nie siada? [RECENZJA]
Recenzje
Bonnie Prince Billy "Keeping Secrets Will Destroy You": Kanarek w kopalni węgla [RECENZJA]
Recenzje
Nas "Magic 2": chwilowa zadyszka [RECENZJA]
Recenzje
Post Malone "Austin": Popstar [RECENZJA]
Recenzje
Travis Scott "UTOPIA": Blockbuster w świecie rapu [RECENZJA]
Recenzje
Vito Bambino "Pracownia": ciągoty do melancholii [RECENZJA]
Recenzje
Kasta "Nestor". To nie pożegnanie, a angielskie wyjście [RECENZJA]
Recenzje
Nothing But Thieves "Dead Club City": Niby martwy klub, a jak tańczą... [RECENZJA]
Recenzje
Lordofon "Passe": Przyjemność, z której nie ma przyjemności [RECENZJA]
Recenzje
Young Thug "Business is Business": Letni biznes [RECENZJA]
Recenzje
Young Igi "Notatki z marginesu": tu jest jakby luksusowo! [RECENZJA]
Recenzje
PJ Harvey "I Inside the Old Year Dying": Świat chaosu i harmonii [RECENZJA]
Recenzje
Sigur Rós "ÁTTA": Muzyka zesłana z niebios [RECENZJA]
Recenzje
Coi Leray "Coi": Sztuczniej się nie da [RECENZJA]
Recenzje
Blur "The Ballad of Darren": Kryzys wieku dojrzalszego [RECENZJA]
Recenzje
Michael Bolton "Spark of Light": Ach, ty mój kameleonie! [RECENZJA]
Recenzje
Swans "The Beggar": Gigantomanii ciąg dalszy [RECENZJA]
Recenzje
Urbanski "Everdome (Original Metaverse Soundtrack)": Emocje w metawersum [RECENZJA]
Recenzje
Nanga "Sport, wojna i miłość": To nie jest burza [RECENZJA]
Recenzje
Christine and the Queens "Paranoia, Angels, True Love": Paranoiczna opera [RECENZJA]
Recenzje
Sophie Ellis-Bextor "Hana": Konsekwencja ważna jest [RECENZJA]
Recenzje
Porter/Karczewska "On the Wrong Planet": Z "Idola" z idolem [RECENZJA]
Recenzje
Half Moon Run "Salt": Pozostała nam tylko sól [RECENZJA]
Recenzje
Extreme "Six": Więcej niż słowa [RECENZJA]
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
...
75
Następna