Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Więcej
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzje
Sanah "Kaprysy": Odważne sample i koniec smętów [RECENZJA]
Recenzje
The Bullseyes "Polish Sweethearts": Zachód przyszedł do Polski [RECENZJA]
Recenzje
Justin Timberlake "Everything I Thought It Was": Zupa z wszystkiego [RECENZJA]
Recenzje
Darkthrone "It Beckons Us All": Nie ma magii [RECENZJA]
Recenzje
Young Igi "Ekskluzywny Głód": wszystko zmierza w dobrą stronę [RECENZJA]
Recenzje
CatchUp "Kuku Na Muniu": czasem jest wena, a czasem jej nie ma [RECENZJA]
Recenzje
Margaret "Siniaki i cekiny": pomieszanie z poplątaniem [RECENZJA]
Recenzje
Miły ATZ "Acid Moro": warszawski trueschool z gdyńskim twistem [RECENZJA]
Recenzje
Dua Lipa "Radical Optimism": zaczynamy nową erę popu [RECENZJA]
Recenzje
Billie Eilish "HIT ME HARD AND SOFT": Gen-Z Pop Forma Ostateczna [RECENZJA]
Recenzje
Einstürzende Neubauten "Rampen [Apm Alien Pop Music]": Dekonstruktorzy z kosmosu [RECENZJA]
Recenzje
Future Islands "People Who Aren't There Anymore": Covidowe rozstanie [RECENZJA]
Recenzje
New Model Army "Unbroken": Niech się prezydenci uczą od nich niezłomności [RECENZJA]
Recenzje
Hawkwind "Stories from Time and Space": Opowieści kosmicznej treści [RECENZJA]
Recenzje
Mark Knopfler "One Deep River": Wielka amerykańska włóczęga [RECENZJA]
Recenzje
Gossip "Real Power": Bezpretensjonalna potupaja [RECENZJA]
Recenzje
Adrianne Lenker "Bright Future": Proste prawdy, szlachetne emocje [RECENZJA]
Recenzje
Enej "Vesna": Nie zawiedli, ale też nie zaskoczyli [RECENZJA]
Recenzje
Sheryl Crow "Evolution": Płyta, której miało nie być i szkoda, że jest [RECENZJA]
Recenzje
Pearl Jam "Dark Matter": Nie traćcie nadziei [RECENZJA]
Recenzje
Pearl Jam "Dark Matter": Najciemniejsza z materii [RECENZJA]
Recenzje
2TM2,3 "SVRSVM CORDA": Uwielbienie przesterami [RECENZJA]
Recenzje
Ars Latrans Orchestra "Noir": polska alternatywa w pigułce [RECENZJA]
Recenzje
Hemp Gru "Hemp Groove": w imieniu wolności słowa, elo [RECENZJA]
Recenzje
Jeremy Renner "Love and Titanium": "Hawkeye: strzała Amora" [RECENZJA]
Recenzje
GERDA "DIABEŁ": Diabeł tkwi w szczegółach [RECENZJA]
Recenzje
BARANOVSKI "Ucieczki i powroty": Do tańca i do różańca [RECENZJA]
Recenzje
Pawbeats "DZIENNA": dobre połączenie popu z hip-hopem [RECENZJA]
Recenzje
Zara Larsson "Venus": Cyfrowa Wenus [RECENZJA]
Recenzje
Jennifer Lopez "This Is Me…Now": Nie tęskniłem [RECENZJA]
Recenzje
Saxon "Hell, Fire and Damnation": Barbarzyńcy old-timerzy [RECENZJA]
Recenzje
Kali Uchis "Orquídeas": przekrój muzyki latynoskiej w najlepszym wydaniu [RECENZJA]
Recenzje
House of Death "Bienvenido a la Casa de la Muerte": Przesterlove [RECENZJA]
Recenzje
The Smile "Wall of Eyes": Wyzwolenie z kajdan oczekiwań [RECENZJA]
Recenzje
Drake "For All the Dogs": instrukcja recyklingu [RECENZJA]
Recenzje
OMD "Bauhaus Staircase": Duchologia stosow(a)na [RECENZJA]
Recenzje
Filipek "Nadwrażliwość". Początek lepszej drogi [RECENZJA]
Recenzje
Dawid Kwiatkowski "Pop Romantyk": Jego nowe imię [RECENZJA]
Poprzednia
1
2
3
4
5
...
75
Następna