Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Dawid Kwiatkowski "Pop Romantyk": Jego nowe imię [RECENZJA]
Recenzja
Frank Leen "Miłość w czasach": niepozorna opowieść o miłości [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
bambi "in real life": newschool w rapie ma się dobrze [RECENZJA]
Recenzja
André 3000 "New Blue Sun": Zagrał nam na flecie [RECENZJA]
Recenzja
OCHMAN "Testament": Album, do którego mamy wracać [RECENZJA]
Recenzja
Dolly Parton "Rockstar": rockowe karaoke z gwiazdą country [RECENZJA]
Recenzja
Mariusz Duda "AFR AI D": Pozostać ludzkim [RECENZJA]
Recenzja
Dawid Tyszkowski "Mój kot zaginął i już raczej nie wróci": Aż trudno uwierzyć, że to debiut [RECENZJA]
Recenzja
Szpaku x Kubi Producent "Uzumaki forma ostateczna": dobry przekaz leci [RECENZJA]
Recenzja
Frosti "ONE FOOT OUT": Miało być tak pięknie [RECENZJA]
Recenzja
Baroness "Stone": Znów w kamieniu kuci [RECENZJA]
Recenzja
James Blake "Playing Robots into Heaven": Sam sobie kijem w szprychy [RECENZJA]
Recenzja
Roisin Murphy "Hit Parade": Zwierzę osobne i kontrowersyjne [RECENZJA]
Recenzja
Lech Janerka "Gipsowy odlew falsyfikatu": Pomnik trwalszy niż ze spiżu [RECENZJA]
Recenzja
Natalia Przybysz "TAM": Ona płynie, a ja się rozpływam [RECENZJA]
Recenzja
Mick Harvey & Amanda Acevedo "Phantasmagoria in Blue": Jak babie lato [RECENZJA]