Reklama
Eska TV
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Teledyski
Artyści
Płyty
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Wideo
Muzyka
Eska TV
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Teledyski
Artyści
Płyty
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Wideo
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Riverside "ID.Entity": Nowe przyprawy w znanym przepisie
Recenzja
VV "Neon Noir": Ciągnie liska do kurnika [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Bisz "Ulisses": Muzyka do sztolni [RECENZJA]
Redakcja Rozrywki poleca
Iggy Pop "Every Loser": Takiemu Iggy’emu najbardziej wierzę [RECENZJA]
Recenzja
Beteo "Palma na blokach": raper-zagadka [RECENZJA]
Recenzja
Drake & 21 Savage "Her Loss": nieważne jak, ważne by gadali [RECENZJA]
Recenzja
Nas "King's Disease III": Wielka płyta i małe "ale" [RECENZJA]
Recenzja
Amatowsky "Pełnia": W pełni zadowolony [RECENZJA]
Recenzja
Paweł Domagała "Narnia": Żadnej Narnii, szafa pusta [RECENZJA]
Recenzja
HVNCWOTY "HVNCWOTY": łobuzy, nicponie, hip-hopowcy [RECENZJA]
Recenzja
Dead Cross "II": Patton na muzycznej kozetce [RECENZJA]
Recenzja
Zakopower "Widzialne | Niewidzialne": Podhalański eklektyzm [RECENZJA]
Recenzja
Sentino "ZL4EVER": Z dala od przezroczystości [RECENZJA]
Recenzja
Stray Kids "Maxident": Koreańskie wejście z buta [RECENZJA]
Recenzja
Sorry Boys "Renesans": Jeszcze więcej miłości
Recenzja
Emas "Tutto passa": Pogrzeb w adidasach [RECENZJA]