Reklama
Eska TV
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Teledyski
Artyści
Płyty
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Eska TV
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Teledyski
Artyści
Płyty
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Zamknij
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Arcade Fire "WE": Szczerość w kontrataku [RECENZJA]
Recenzja
Camila Cabello "Familia": Jak coś jest dla wszystkich, to jest… gorzej
Reklama
Recenzja
T.Love "Hau! Hau!": Częstochowski patriotyzm
Recenzja
Paluch "Kompot": drodzy parafianie, zarapuję wam kazanie [RECENZJA]
Recenzja
Sentino "Megalomania": nie strasz, nie strasz, bo się… [RECENZJA]
Recenzja
Rammstein "Zeit": Jaki jest Rammstein, każdy słyszy
Recenzja
Borixon "Mixed Music Arts (MMA)": Nieśmiertelny
Recenzja
Pablopavo i Ludziki "Mozaika": Muzyka wyrosła ze zmęczenia
Recenzja
Polskie Znaki "Rzeczy ostatnie": Spieszmy się kochać pieśni
Recenzja
Father John Misty "Chloë and the Next 20th Century": Ten Misty nic nie mglisty
Recenzja
Żabson & Young Igi "Amfisbena (Deluxe)": Tani luksus
Recenzja
Tymek "Odrodzenie": Interes się kręci, jak po**bany
Recenzja
sanah "Uczta": Ziemniaczki zostaw, mięsko zjedz
Recenzja
Mrozu "Złote bloki": Midas polskiej muzyki
Recenzja
Jack White "Fear of the Dawn": Dziwacznie polepiony
Recenzja
Machine Gun Kelly "Mainstream Sellout": Bóle fantomowej nostalgii