Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Więcej
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Interia
Muzyka
Redakcja
Dawid Bartkowski
Dawid Bartkowski
Recenzje
Kali x FLVWLXSS "Droga koguta": Bierz mój rap i masz [RECENZJA]
Recenzje
Mac Miller "Circles": Cierpienie i demony [RECENZJA]
Recenzje
Sunday Service Choir "Jesus is Born": Kanye West i spełnione obietnice [RECENZJA]
Recenzje
Wojtek Mazolewski Quintet "When Angels Fall": Niech moc Komedy będzie z nami [RECENZJA]
Recenzje
The Who "Who": Gitary i balkoniki, czyli stara generacja jeszcze walczy [RECENZJA]
Recenzje
XXXtentacion "Bad Vibes Forever": Smutna muzyka, smutnego rapera [RECENZJA]
Recenzje
Łąki Łan "Raut": Impreza dla ekologów [RECENZJA]
Recenzje
Meek, Oh Why? "Zachód": Hip hop dla wystylizowanych chłopców [RECENZJA]
Recenzje
Beck "Hyperspace": Przeterminowany, ale zjadliwy [RECENZJA]
Recenzje
Coldplay "Everyday Life": Pozory wielkiej sztuki [RECENZJA]
Recenzje
Hades "COMBO": Dokument nocnego życia miasta [RECENZJA]
Recenzje
FKA twigs "Magdalene": Intymny świat bez przebojów [RECENZJA]
Recenzje
Żabson "Internaziomal": Napad na Balenciagę [RECENZJA]
Recenzje
Michael Kiwanuka "Kiwanuka": Ukłon w stronę największych [RECENZJA]
Recenzje
Kanye West "Jesus Is King": Prawda nas wyzwoli [RECENZJA]
Recenzje
O.S.T.R. & Magiera "Arhytmogenic": Znowu ratują ten hip hop... [RECENZJA]
Recenzje
Jazz Band Młynarski-Masecki "Płyta z zadrą w sercu": Moja miła, ja ci zagram! [RECENZJA]
Recenzje
Malik Montana "Import/Export" [RECENZJA]
Recenzje
Ero "Elwis Picasso": Mistrzostwo w swoim fachu [RECENZJA]
Recenzje
Pezet "Muzyka współczesna": Muzyka miasta [RECENZJA]
Recenzje
Pidżama Porno "Sprzedawca jutra": Muzyka podzielonego społeczeństwa [RECENZJA]
Recenzje
Peja/Slums Attack "G.O.A.T.": Weteran atakuje twardo [RECENZJA]
Recenzje
Afromental "5": Nie masz wyników, wypad z boiska [RECENZJA]
Recenzje
KęKę "Mr. KęKę": Ty się nie spinaj to tylko rap [RECENZJA]
Recenzje
Charli XCX "Charli": Pop przyszłości. Teraz [RECENZJA]
Recenzje
Emeli Sandé "Real Life": Proste piosenki dla lepszego świata [RECENZJA]
Recenzje
Post Malone "Hollywood's Bleeding": Aż uszy bolą [RECENZJA]
Recenzje
Taylor Swift "Lover": Jaśniejsza strona popowej mocy [RECENZJA]
Recenzje
Urbaniak "For Warsaw With Love": Lekkość jazzu w poważnym temacie [RECENZJA]
Recenzje
Pat Jacob "Całkiem Nowy Człowiek": Dużo lodu, mało ognia [RECENZJA]
Recenzje
Mark Ronson "Late Night Feelings": Przeboje bez polotu [RECENZJA]
Recenzje
Ed Sheeran "No.6 Collaborations Project": Plejada gwiazd [RECENZJA]
Recenzje
Kubi Producent "+18": Cyrk na mikrofonach, w głowie się nie mieści [RECENZJA]
Recenzje
Małach/Rufuz "MetRyka": Głosy warszawskich podwórek [RECENZJA]
Recenzje
The Black Keys "Let's Rock": Skazani na śmierć [RECENZJA]
Recenzje
Bitamina "Kwiaty i Korzenie": Poka jak u ciebie grają [RECENZJA]
Recenzje
Recenzja Madonna "Madame X": Muzyka, która nie łączy pokoleń
Recenzje
Recenzja Santana "Africa Speaks": Rock na dzień ojca
Poprzednia
1
...
3
4
5
6
7
...
9
Następna