Przejdź na stronę główną INTERIA.PLMuzyka w INTERIA.PL - miłość, moda, zdrowie kobiety, zdrada, uroda
  1. Wiadomości
  2. Artykuły
  3. Wywiady
  4. Recenzje
  5. Gatunki
    1. Pop
    2. Rock
    3. Hip-hop
    4. Metal
    5. Alternatywa
    6. Disco Polo
  6. Galerie
  7. Rankingi
  8. Koncerty
  9. Teksty piosenek
  10. Wydarzenia muzyczne
    1. Wiadomości
    2. Artykuły
    3. Wywiady
    4. Recenzje
    5. Gatunki
    6. Pop
    7. Rock
    8. Hip-hop
    9. Metal
    10. Alternatywa
    11. Disco Polo
    12. Galerie
    13. Rankingi
    14. Koncerty
    15. Teksty piosenek
    16. Wydarzenia muzyczne
  1. Interia
  2. Muzyka
  3. Redakcja
  4. Rafał Samborski

Rafał Samborski


Taco Hemingway "Jarmark": Dozwolone do lat 18 [RECENZJA]
Recenzje

Taco Hemingway "Jarmark": Dozwolone do lat 18 [RECENZJA]

Deep Purple "Whoosh!": Tak po prostu [RECENZJA]
Recenzje

Deep Purple "Whoosh!": Tak po prostu [RECENZJA]

Mela Koteluk i Kwadrofonik "Astronomia poety. Baczyński": Podróż w kosmos [RECENZJA]
Recenzje

Mela Koteluk i Kwadrofonik "Astronomia poety. Baczyński": Podróż w kosmos [RECENZJA]

Frele "HEHE": Gryfnie! [RECENZJA]
Recenzje

Frele "HEHE": Gryfnie! [RECENZJA]

Robert Cichy "Dirty Sun": Niech będzie głośno [RECENZJA]
Recenzje

Robert Cichy "Dirty Sun": Niech będzie głośno [RECENZJA]

AniKa Dąbrowska "Afirmacja": Co będzie za 10 lat? [RECENZJA]
Recenzje

AniKa Dąbrowska "Afirmacja": Co będzie za 10 lat? [RECENZJA]



CUKIER "Jeden": Bardziej słodzik niż cukier [RECENZJA]
Recenzje

CUKIER "Jeden": Bardziej słodzik niż cukier [RECENZJA]

Mariusz Duda "Lockdown Spaces": Zamknięcie otwiera klapki [RECENZJA]
Recenzje

Mariusz Duda "Lockdown Spaces": Zamknięcie otwiera klapki [RECENZJA]

Michał Giercuszkiewicz "Wolność": A gdyby tak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady? [RECENZJA]
Recenzje

Michał Giercuszkiewicz "Wolność": A gdyby tak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady? [RECENZJA]

Kasia Lins "Moja wina": Duszny pop [RECENZJA]
Recenzje

Kasia Lins "Moja wina": Duszny pop [RECENZJA]

Run The Jewels "RTJ4": Klejnoty z koroną [RECENZJA]
Recenzje

Run The Jewels "RTJ4": Klejnoty z koroną [RECENZJA]

Lady Gaga "Chromatica": Gra na sentymentach [RECENZJA]
Recenzje

Lady Gaga "Chromatica": Gra na sentymentach [RECENZJA]

sanah "Królowa dram": I nie tylko dram [RECENZJA]
Recenzje

sanah "Królowa dram": I nie tylko dram [RECENZJA]

Grabek "Imagine Landscapes": Wszystko gra [RECENZJA]
Recenzje

Grabek "Imagine Landscapes": Wszystko gra [RECENZJA]

House Of Death "Midnight Special": Miłość do rocka [RECENZJA]
Recenzje

House Of Death "Midnight Special": Miłość do rocka [RECENZJA]

Tęskno "Tęskno": W pojedynkę też jest tęskno [RECENZJA]
Recenzje

Tęskno "Tęskno": W pojedynkę też jest tęskno [RECENZJA]

Dua Lipa "Future Nostalgia": Obietnica lepszego popu [RECENZJA]
Recenzje

Dua Lipa "Future Nostalgia": Obietnica lepszego popu [RECENZJA]

Quebonafide "Romantic Psycho": Płyta godna rozmachu [RECENZJA]
Recenzje

Quebonafide "Romantic Psycho": Płyta godna rozmachu [RECENZJA]

Pearl Jam "Gigaton": Bezsenność w Seattle [RECENZJA]
Recenzje

Pearl Jam "Gigaton": Bezsenność w Seattle [RECENZJA]

Coals "docusoap": Utracony raj lat 90. [RECENZJA]
Recenzje

Coals "docusoap": Utracony raj lat 90. [RECENZJA]

Artur Rojek "Kundel": Dobry psiak [RECENZJA]
Wiadomości

Artur Rojek "Kundel": Dobry psiak [RECENZJA]

Fish: Nigdy nie wchodzę na scenę tylko po to, by zaśpiewać piosenki
Wywiady

Fish: Nigdy nie wchodzę na scenę tylko po to, by zaśpiewać piosenki

Grimes "Miss Anthropocene": Powykręcany pop [RECENZJA]
Recenzje

Grimes "Miss Anthropocene": Powykręcany pop [RECENZJA]

Tame Impala "The Slow Rush": Spiesz się powoli [RECENZJA]
Recenzje

Tame Impala "The Slow Rush": Spiesz się powoli [RECENZJA]

Sepultura "Quadra": Gra według określonych zasad [RECENZJA]
Recenzje

Sepultura "Quadra": Gra według określonych zasad [RECENZJA]

Besides "Bystanders": Piękno, które przytłacza [RECENZJA]
Recenzje

Besides "Bystanders": Piękno, które przytłacza [RECENZJA]

Dziarma "V": Przyszła królowa polskiego rapu? [RECENZJA]
Recenzje

Dziarma "V": Przyszła królowa polskiego rapu? [RECENZJA]

Young Multi & Fast Life Sharky "Trap After Death": Koniec przedszkola [RECENZJA]
Recenzje

Young Multi & Fast Life Sharky "Trap After Death": Koniec przedszkola [RECENZJA]

Ghettopop (Klarenz & Mario Kontrargument) "Ghettopop": (Nie)poważnie dobre [RECENZJA]
Recenzje

Ghettopop (Klarenz & Mario Kontrargument) "Ghettopop": (Nie)poważnie dobre [RECENZJA]

chillwagon "chillwagon": Co za dużo, to niezdrowo [RECENZJA]
Recenzje

chillwagon "chillwagon": Co za dużo, to niezdrowo [RECENZJA]

Bedoes & Lanek "Opowieści z doliny smoków": Kubeł zimnej wody [RECENZJA]
Recenzje

Bedoes & Lanek "Opowieści z doliny smoków": Kubeł zimnej wody [RECENZJA]

happysad "Rekordowe letnie lato": Koniec naiwności [RECENZJA]
Recenzje

happysad "Rekordowe letnie lato": Koniec naiwności [RECENZJA]

Lipali "Mosty, rzeki, ludzie": Obalimy mur [RECENZJA]
Recenzje

Lipali "Mosty, rzeki, ludzie": Obalimy mur [RECENZJA]

Lindemann "F&M": Nie trzeba włączać [RECENZJA]
Recenzje

Lindemann "F&M": Nie trzeba włączać [RECENZJA]

Leonard Cohen "Thanks for the Dance": To my dziękujemy! [RECENZJA]
Recenzje

Leonard Cohen "Thanks for the Dance": To my dziękujemy! [RECENZJA]

Natalia Nykiel "Origo": Mini-ewolucja [RECENZJA]
Recenzje

Natalia Nykiel "Origo": Mini-ewolucja [RECENZJA]

Marcin Sójka "Kilka prawd": Zmarnowany talent [RECENZJA]
Recenzje

Marcin Sójka "Kilka prawd": Zmarnowany talent [RECENZJA]

Korn "The Nothing": Błaganie o pomoc [RECENZJA]
Recenzje

Korn "The Nothing": Błaganie o pomoc [RECENZJA]

  • Poprzednia
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
  • Następna



Newsroom
RSS
W komórce
Reklama
Redakcja
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright by INTERIA.PL 1999-2025. Wszystkie prawa zastrzeżone.