Przejdź na stronę główną INTERIA.PLMuzyka w INTERIA.PL - miłość, moda, zdrowie kobiety, zdrada, uroda
  1. Wiadomości
  2. Artykuły
  3. Wywiady
  4. Recenzje
  5. Gatunki
    1. Pop
    2. Rock
    3. Hip-hop
    4. Metal
    5. Alternatywa
    6. Disco Polo
  6. Galerie
  7. Rankingi
  8. Koncerty
  9. Teksty piosenek
  10. Wydarzenia muzyczne
    1. Wiadomości
    2. Artykuły
    3. Wywiady
    4. Recenzje
    5. Gatunki
    6. Pop
    7. Rock
    8. Hip-hop
    9. Metal
    10. Alternatywa
    11. Disco Polo
    12. Galerie
    13. Rankingi
    14. Koncerty
    15. Teksty piosenek
    16. Wydarzenia muzyczne
  1. Interia
  2. Muzyka
  3. Redakcja
  4. Dawid Bartkowski

Dawid Bartkowski


Kamil Lanek "EXTRAVAGANZA": mamo, tato, czy mamy w domu Westa?
Recenzje

Kamil Lanek "EXTRAVAGANZA": mamo, tato, czy mamy w domu Westa?

Kendrick Lamar "Mr. Morale & The Big Steppers": Spowiedź mistrza [RECENZJA]
Recenzje

Kendrick Lamar "Mr. Morale & The Big Steppers": Spowiedź mistrza [RECENZJA]

Jan-Rapowanie "Bufor": powrót z podróży [RECENZJA]
Recenzje

Jan-Rapowanie "Bufor": powrót z podróży [RECENZJA]

Paluch "Kompot": drodzy parafianie, zarapuję wam kazanie [RECENZJA]
Recenzje

Paluch "Kompot": drodzy parafianie, zarapuję wam kazanie [RECENZJA]

Sentino "Megalomania": nie strasz, nie strasz, bo się… [RECENZJA]
Recenzje

Sentino "Megalomania": nie strasz, nie strasz, bo się… [RECENZJA]

Żabson & Young Igi "Amfisbena (Deluxe)": Tani luksus [RECENZJA]
Recenzje

Żabson & Young Igi "Amfisbena (Deluxe)": Tani luksus [RECENZJA]



SB Maffija "Hotel Maffija 2": Bal do rana [RECENZJA]
Recenzje

SB Maffija "Hotel Maffija 2": Bal do rana [RECENZJA]

Jakub Skorupa "Zeszyt pierwszy": Życie w śląskich oparach [RECENZJA]
Recenzje

Jakub Skorupa "Zeszyt pierwszy": Życie w śląskich oparach [RECENZJA]

Natalia Przybysz "Zaczynam się od miłości": Hołd z klasą [RECENZJA]
Recenzje

Natalia Przybysz "Zaczynam się od miłości": Hołd z klasą [RECENZJA]

Dwa Sławy "Z Archiwum X2": Rap bez XD [RECENZJA]
Recenzje

Dwa Sławy "Z Archiwum X2": Rap bez XD [RECENZJA]

The Lumineers "Brightside": Folk z Insta Stories [RECENZJA]
Recenzje

The Lumineers "Brightside": Folk z Insta Stories [RECENZJA]

Sentino "Aporofobia": Demony, dresy, samo zło [RECENZJA]
Recenzje

Sentino "Aporofobia": Demony, dresy, samo zło [RECENZJA]

Tede "ESPEOERTE 0121": ten sam ziom [RECENZJA]
Recenzje

Tede "ESPEOERTE 0121": ten sam ziom [RECENZJA]

Fokus "Arogant": niewykorzystana szansa [RECENZJA]
Recenzje

Fokus "Arogant": niewykorzystana szansa [RECENZJA]

Pierwsza wielka premiera 2022 roku?
Recenzje

Pierwsza wielka premiera 2022 roku?

Sokół "Nic": Osiedlowy dyplomata z dziadkiem na banknotach
Recenzje

Sokół "Nic": Osiedlowy dyplomata z dziadkiem na banknotach

Przyłu "Przyjaciele czekają w domu": Czasami progres to za mało [RECENZJA]
Recenzje

Przyłu "Przyjaciele czekają w domu": Czasami progres to za mało [RECENZJA]

Kizo "Jeszcze 5 minut": Sukces to on [RECENZJA]
Recenzje

Kizo "Jeszcze 5 minut": Sukces to on [RECENZJA]

Ed Sheeran "= (Equals)": Inny człowiek, ten sam artysta [RECENZJA]
Recenzje

Ed Sheeran "= (Equals)": Inny człowiek, ten sam artysta [RECENZJA]

ReTo "W samo południe": O kowboju, który chciał celnie strzelać wersami [RECENZJA]
Recenzje

ReTo "W samo południe": O kowboju, który chciał celnie strzelać wersami [RECENZJA]

Gibbs "Czarno na białym": Uniwersalny żołnierz [RECENZJA]
Recenzje

Gibbs "Czarno na białym": Uniwersalny żołnierz [RECENZJA]

ABBA "Voyage": Ostatni próbują gasić światło [RECENZJA]
Recenzje

ABBA "Voyage": Ostatni próbują gasić światło [RECENZJA]

Deemz "Sauce": Kaloryczny sos [RECENZJA]
Recenzje

Deemz "Sauce": Kaloryczny sos [RECENZJA]

Fisz Emade Tworzywo "Ballady i protesty": Włącz myślenie i powspominaj [RECENZJA]
Recenzje

Fisz Emade Tworzywo "Ballady i protesty": Włącz myślenie i powspominaj [RECENZJA]

James Blake "Friends That Break Your Heart": Ballady bez emocji [RECENZJA]
Recenzje

James Blake "Friends That Break Your Heart": Ballady bez emocji [RECENZJA]

Lana Del Rey "Blue Banisters": Wolna amerykanka [RECENZJA]
Recenzje

Lana Del Rey "Blue Banisters": Wolna amerykanka [RECENZJA]

Onar "Achtung" [RECENZJA]
Recenzje

Onar "Achtung" [RECENZJA]

Saful "Krok w chmurach": Kuj żelazo, póki gorące [RECENZJA]
Recenzje

Saful "Krok w chmurach": Kuj żelazo, póki gorące [RECENZJA]

Strachy Na Lachy "Piekło": Tak bardzo szkoda nas w tym piekle [RECENZJA]
Recenzje

Strachy Na Lachy "Piekło": Tak bardzo szkoda nas w tym piekle [RECENZJA]

Mata "Młody Matczak": niefenomenalny fenomen [RECENZJA]
Recenzje

Mata "Młody Matczak": niefenomenalny fenomen [RECENZJA]

Kanye West "Donda": Puk, puk, czy wpuścisz Yeezusa do serca? [RECENZJA]
Recenzje

Kanye West "Donda": Puk, puk, czy wpuścisz Yeezusa do serca? [RECENZJA]

Tymek "Popularne": To ma bujać, to ma głową kiwać [RECENZJA]
Recenzje

Tymek "Popularne": To ma bujać, to ma głową kiwać [RECENZJA]

Maria Peszek "Ave Maria": Czy Polska się skończyła? [RECENZJA]
Recenzje

Maria Peszek "Ave Maria": Czy Polska się skończyła? [RECENZJA]

Kamil Bednarek "Inaczej": Inne jest wrogiem niezłego [RECENZJA]
Recenzje

Kamil Bednarek "Inaczej": Inne jest wrogiem niezłego [RECENZJA]

Ekipa "Sezon 3": Hajs się zgadza [RECENZJA]
Recenzje

Ekipa "Sezon 3": Hajs się zgadza [RECENZJA]

Billie Eilish "Happier Than Ever": Wysublimowana ironia [RECENZJA]
Recenzje

Billie Eilish "Happier Than Ever": Wysublimowana ironia [RECENZJA]

Avi x Louis Villain "Akademia sztuk pięknych": Niech żyje sztuka [RECENZJA]
Recenzje

Avi x Louis Villain "Akademia sztuk pięknych": Niech żyje sztuka [RECENZJA]

DonGURALesko "URKMSWDWAAWJIM": Rapowy populizm? Trochę tak [RECENZJA]
Recenzje

DonGURALesko "URKMSWDWAAWJIM": Rapowy populizm? Trochę tak [RECENZJA]

  • Poprzednia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • Następna



Newsroom
RSS
W komórce
Reklama
Redakcja
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright by INTERIA.PL 1999-2025. Wszystkie prawa zastrzeżone.