Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Więcej
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Pop
Rock
Hip-hop
Metal
Alternatywa
Disco Polo
Galerie
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Wydarzenia muzyczne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzje
Tides From Nebula "From Voodoo to Zen": Gdy szufladki zaczynają uwierać [RECENZJA]
Recenzje
Peja/Slums Attack "G.O.A.T.": Weteran atakuje twardo [RECENZJA]
Recenzje
Afromental "5": Nie masz wyników, wypad z boiska [RECENZJA]
Recenzje
Mgła "Age Of Excuse": Nie ma przebacz [RECENZJA]
Recenzje
KęKę "Mr. KęKę": Ty się nie spinaj to tylko rap [RECENZJA]
Recenzje
Gedz "Bohema": Gedziula masakruje Fabijańskiego [RECENZJA]
Recenzje
Tarja "In The Raw": Skandynawski żywioł [RECENZJA]
Recenzje
Król "Nieumiarkowania": Nazwisko zobowiązuje [RECENZJA]
Recenzje
Charli XCX "Charli": Pop przyszłości. Teraz [RECENZJA]
Recenzje
Emeli Sandé "Real Life": Proste piosenki dla lepszego świata [RECENZJA]
Recenzje
Sam Fender "Hypersonic Missiles": Rock nie dla wąsatego wujka [RECENZJA]
Recenzje
BonSoul "ReStart": Tak się restartuje! [RECENZJA]
Recenzje
Trupa Trupa "Of The Sun": Trójmiejski zgiełk eksportowy [RECENZJA]
Recenzje
Post Malone "Hollywood's Bleeding": Aż uszy bolą [RECENZJA]
Recenzje
New Model Army "From Here": Ducha nie gaście [RECENZJA]
Recenzje
Lana Del Rey "Norman Fucking Rockwell": Szlachetny pop dla normalsów [RECENZJA]
Recenzje
Taylor Swift "Lover": Jaśniejsza strona popowej mocy [RECENZJA]
Recenzje
Tool "Fear Inoculum": Więźniowie własnych pułapek [RECENZJA]
Recenzje
Slipknot "We Are Not Your Kind": Drugich takich nie znajdziecie [RECENZJA]
Recenzje
Urbaniak "For Warsaw With Love": Lekkość jazzu w poważnym temacie [RECENZJA]
Recenzje
Nas "Lost Tapes 2": Papierowy król [RECENZJA]
Recenzje
Taco Hemingway "Pocztówka z WWA, LATO '19": Letnia składanka [RECENZJA]
Recenzje
Sabaton "The Great War": Historię traktować z trzewika [RECENZJA]
Recenzje
Pat Jacob "Całkiem Nowy Człowiek": Dużo lodu, mało ognia [RECENZJA]
Recenzje
Mark Ronson "Late Night Feelings": Przeboje bez polotu [RECENZJA]
Recenzje
Ed Sheeran "No.6 Collaborations Project": Plejada gwiazd [RECENZJA]
Recenzje
Thom Yorke "Anima": Wycieczka po snach, a raczej koszmarach [RECENZJA]
Recenzje
Bastille "Doom Days": Coś więcej niż pop [RECENZJA]
Recenzje
Kubi Producent "+18": Cyrk na mikrofonach, w głowie się nie mieści [RECENZJA]
Recenzje
Małach/Rufuz "MetRyka": Głosy warszawskich podwórek [RECENZJA]
Recenzje
Ero Kosi "BlackBook": Hip hop jak malowany [RECENZJA]
Recenzje
Abbath "Outstrider": Mobilizacja na rubieżach Blashyrkh [RECENZJA]
Recenzje
The Black Keys "Let's Rock": Skazani na śmierć [RECENZJA]
Recenzje
The Raconteurs "Help Us Stranger": Granie rocka ma sens [RECENZJA]
Recenzje
Koza "Mystery Dungeon": Podwórko płonących stosów [RECENZJA]
Recenzje
Bitamina "Kwiaty i Korzenie": Poka jak u ciebie grają [RECENZJA]
Recenzje
donGURALesko "Latające ryby": Dźwiękczynienie [RECENZJA]
Recenzje
Hollywood Vampires "Rise": Nieświeża krew [RECENZJA]
Poprzednia
1
...
21
22
23
24
25
...
75
Następna