Przejdź na stronę główną INTERIA.PLMuzyka w INTERIA.PL - miłość, moda, zdrowie kobiety, zdrada, uroda
  1. Wiadomości
  2. Artykuły
  3. Wywiady
  4. Recenzje
  5. Gatunki
    1. Pop
    2. Rock
    3. Hip-hop
    4. Metal
    5. Alternatywa
    6. Disco Polo
  6. Galerie
  7. Rankingi
  8. Koncerty
  9. Teksty piosenek
  10. Wydarzenia muzyczne
    1. Wiadomości
    2. Artykuły
    3. Wywiady
    4. Recenzje
    5. Gatunki
    6. Pop
    7. Rock
    8. Hip-hop
    9. Metal
    10. Alternatywa
    11. Disco Polo
    12. Galerie
    13. Rankingi
    14. Koncerty
    15. Teksty piosenek
    16. Wydarzenia muzyczne
  1. Interia
  2. Muzyka
  3. Recenzje

Recenzje


Nergal na okładce płyty "New Man, New Songs, Same Shit, vol.1" grupy Me And That Man
Recenzje

Me And That Man "New Man, New Songs, Same Shit, vol.1": Diabelskie galácticos [RECENZJA]

Okładka płyty "Biały Tunel"
Recenzje

Biały Tunel "Biały Tunel": W oparach awangardy [RECENZJA]

Okładka płyty "A Written Testimony" Jaya Electroniki
Recenzje

Jay Electronica "A Written Testimony": Poza czasem [RECENZJA]

Okładka płyty "Art Brut 2" grupy PRO8L3M
Recenzje

PRO8L3M "Art Brut 2": Ale to już było. I wróciło jeszcze więcej [RECENZJA]

Okładka płyty "Królu złoty" Bonsona
Recenzje

Bonson "Królu złoty": Tu szacunkiem się płaci [RECENZJA]

Morrissey na okładce płyty "I Am Not a Dog on a Chain"
Recenzje

Morrissey "I Am Not a Dog on a Chain": Czy świat potrzebuje Morrisseya? [RECENZJA]



Coals na okładce płyty "docusoap"
Recenzje

Coals "docusoap": Utracony raj lat 90. [RECENZJA]

Rosalie. na okładce płyty "IDeal"
Recenzje

Rosalie. "IDeal": Pop w rozmiarze XXL [RECENZJA]

Okładka płyty "Carnivore" grupy Body Count
Recenzje

Body Count "Carnivore": Hardcore nie dla wegan [RECENZJA]

Okładka płyty "Kundel" Artura Rojka
Wiadomości

Artur Rojek "Kundel": Dobry psiak [RECENZJA]

Okładka płyty "Thulêan Mysteries" Burzum
Recenzje

Burzum "Thulêan Mysteries": Oppa vargman style! [RECENZJA]

Okładka płyty "Dzieci duchy" Szpaka i Kubiego Producenta
Recenzje

Szpaku & Kubi Producent "Dzieci duchy": Rap, który wali w łeb na osiedlu [RECENZJA]

Okładka płyty NOON-a "Noboy Nothing Nowhere"
Recenzje

NOON "Nobody, Nothing, Nowhere": Muzyka zimowa. Bez śniegu [RECENZJA]

Anna Calvi na okładce płyty "Hunted"
Recenzje

Anna Calvi "Hunted": Lekcja upcyclingu [RECENZJA]

Okładka płyty "Map of the Soul: 7" grupy BTS
Recenzje

BTS "Map of the Soul: 7": Dobra zabawa, która zaczyna męczyć [RECENZJA]

Paulina Przybysz na okładce płyty "Odwilż"
Recenzje

Paulina Przybysz "Odwilż": Pop feminizm [RECENZJA]

Okładka płyty "Man Alive!" King Krule
Recenzje

King Krule "Man Alive!": Archy, dobrze, że jesteś [RECENZJA]

Słoń i Dope D.O.D. na okładce "Sick6Six"
Recenzje

Słoń & Dope D.O.D. "Sick6Six": Rap kategorii XXX [RECENZJA]

KaeN na okładce płyty "On"
Recenzje

KaeN "ON": Czy warto dać mu szansę? [RECENZJA]

Okładka płyty "Miss Anthropocene" Grimes
Recenzje

Grimes "Miss Anthropocene": Powykręcany pop [RECENZJA]

Bartek Królik na okładce płyty "Pan od muzyki"
Recenzje

Bartek Królik "Pan od muzyki": Bo w muzyce jest życie, uśmiech i radość [RECENZJA]

Okładka płyty "Father Of All Motherfuckers" Green Day odwołuje się do ich słynnego albumu "American Idiot" z 2004 roku
Recenzje

Green Day "Father of All Motherfuckers": U Green Day bardzo po staremu [RECENZJA]

Biff Byford zaprasza do szkoły na płycie "School of Hard Knocks"
Recenzje

Biff Byford "School Of Hard Knocks": Na taką szkołę nigdy nie jest za późno [RECENZJA]

Okładka płyty "Przypływ" Jazzpospolitej
Recenzje

Jazzpospolita "Przypływ": Fala z nową energią [RECENZJA]

Ozzy Osbourne na okładce płyty "Ordinary Man"
Recenzje

Ozzy Osbourne "Ordinary Man": Rozliczenie? [RECENZJA]

Justin Bieber na okładce płyty "Changes"
Recenzje

Justin Bieber "Changes": Zbyt święty Walenty [RECENZJA]

Białas na okładce "H8"
Recenzje

Białas "H8": Psychoterapeutyczna spowiedź [RECENZJA]

Okładka płyty Zeusa "W poszukiwaniu siebie"
Recenzje

Zeus "W poszukiwaniu siebie": A może lepiej rozejrzeć się za producentem? [RECENZJA]

La Roux na okładce płyty "Supervision"
Recenzje

La Roux "Supervision": Trzeba lubić, co się ma [RECENZJA]

Kuba Karaś i Piotr Rogucki na okładce płyty "Ostatni bastion romantyzmu"
Recenzje

Karaś/Rogucki "Ostatni bastion romantyzmu": Jaki kraj, taki romantyzm [RECENZJA]

Okładka płyty "The Slow Rush" grupy Tame Impala
Recenzje

Tame Impala "The Slow Rush": Spiesz się powoli [RECENZJA]

Wac Toja na okładce płyty "Ostry sos"
Recenzje

Wac Toja & Matheo "Ostry sos": Posmak taniego keczupu [RECENZJA]

Dwa Sławy na okładce "Pokolenia X2"
Recenzje

Dwa Sławy "Pokolenie X2": Dajmy se na luz [RECENZJA]

Michele Morrone na okładce płyty "Dark Room"
Recenzje

Michele Morrone "Dark Room": Karzeł z pasztetu [RECENZJA]

Okładka płyty "Quadra" grupy Sepultura
Recenzje

Sepultura "Quadra": Gra według określonych zasad [RECENZJA]

Okładka płyty "High Road" Keshy
Recenzje

Kesha "High Road": Emanacja kobiecej siły [RECENZJA]

Okładka płyty "Cell-0" grupy Apocalyptica
Recenzje

Apocalyptica "Cell-0": Powrót do formy [RECENZJA]

Okładka płyty "Chaos And Dancing Star" Marca Almonda
Recenzje

Marc Almond "Chaos and the Dancing Star": Nietzsche i Migdał każą nam tańczyć [RECENZJA]

  • Poprzednia
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 78
  • Następna



Newsroom
RSS
W komórce
Reklama
Redakcja
Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności. Ustawienia preferencji. Copyright by INTERIA.PL 1999-2025. Wszystkie prawa zastrzeżone.