Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Redakcja Rozrywki poleca
Iggy Pop "Every Loser": Takiemu Iggy’emu najbardziej wierzę [RECENZJA]
Recenzja
HVNCWOTY "HVNCWOTY": łobuzy, nicponie, hip-hopowcy [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Dead Cross "II": Patton na muzycznej kozetce [RECENZJA]
Recenzja
Zakopower "Widzialne | Niewidzialne": Podhalański eklektyzm [RECENZJA]
Recenzja
Sentino "ZL4EVER": Z dala od przezroczystości [RECENZJA]
Recenzja
Stray Kids "Maxident": Koreańskie wejście z buta [RECENZJA]
Recenzja
Sorry Boys "Renesans": Jeszcze więcej miłości
Recenzja
Carly Rae Jepsen "The Loneliest Time": Może warto znów zadzwonić? [RECENZJA]
Recenzja
Emas "Tutto passa": Pogrzeb w adidasach [RECENZJA]
Recenzja
BATNA "Niechciani": Jacy niechciani, co wy gadacie? [RECENZJA]
Recenzja
Gibbs / Dopehouse "Dopehouse Mixtape No. 01": Konsekwentnie do celu [RECENZJA]
Recenzja
Quavo & Takeoff "Only Built For Infinity Links": Nowe rozdanie [RECENZJA]
Recenzja
Alexander Ludwig "Highway 99": Wiking w kowbojkach [RECENZJA]
Recenzja
Sammy Hagar and the Circle "Crazy Times": Tatko naklei plasterek na kukę [RECENZJA]
Recenzja
M.I.A. "MATA": Jeśli nie mogę tańczyć, to nie jest moja rewolucja [RECENZJA]
Recenzja
Agnieszka Chylińska "Never Ending Sorry": Mocno i szczerze