House of Death "Bienvenido a la Casa de la Muerte": Przesterlove [RECENZJA]recenzja, House Of DeathThe Smile "Wall of Eyes": Wyzwolenie z kajdan oczekiwań [RECENZJA]recenzja, The SmileDrake "For All the Dogs": instrukcja recyklingu [RECENZJA]recenzja, DrakeOMD "Bauhaus Staircase": Duchologia stosow(a)na [RECENZJA]recenzja, OMDFilipek "Nadwrażliwość". Początek lepszej drogi [RECENZJA]recenzja, FilipekDawid Kwiatkowski "Pop Romantyk": Jego nowe imię [RECENZJA]recenzja, Dawid KwiatkowskiFrank Leen "Miłość w czasach": niepozorna opowieść o miłości [RECENZJA]recenzjabambi "in real life": newschool w rapie ma się dobrze [RECENZJA]recenzjaDolly Parton "Rockstar": rockowe karaoke z gwiazdą country [RECENZJA]recenzja, Dolly PartonSzpaku x Kubi Producent "Uzumaki forma ostateczna": dobry przekaz leci [RECENZJA]recenzja, Kubi Producent, SzpakuOCHMAN "Testament": Album, do którego mamy wracać [RECENZJA]recenzja, Krystian OchmanFrosti "ONE FOOT OUT": Miało być tak pięknie [RECENZJA]recenzja, Frosti RegeMariusz Duda "AFR AI D": Pozostać ludzkim [RECENZJA]recenzja, Mariusz DudaDawid Tyszkowski "Mój kot zaginął i już raczej nie wróci": Aż trudno uwierzyć, że to debiut [RECENZJA]recenzja, Dawid TyszkowskiRoisin Murphy "Hit Parade": Zwierzę osobne i kontrowersyjne [RECENZJA]recenzja, Roisin MurphyJames Blake "Playing Robots into Heaven": Sam sobie kijem w szprychy [RECENZJA]recenzja, James BlakeBaroness "Stone": Znów w kamieniu kuci [RECENZJA]recenzja, BaronessKubańczyk "W zeszłym roku": płyta kontrastów [RECENZJA]recenzja, KubańczykMick Harvey & Amanda Acevedo "Phantasmagoria in Blue": Jak babie lato [RECENZJA]recenzja, Mick HarveyNatalia Przybysz "TAM": Ona płynie, a ja się rozpływam [RECENZJA]recenzja, Natalia PrzybyszLech Janerka "Gipsowy odlew falsyfikatu": Pomnik trwalszy niż ze spiżu [RECENZJA]recenzja, Lech JanerkaMichał Szczygieł "Michał Szczygieł": dobitny przykład generycznego popu [RECENZJA]recenzja, Michał SzczygiełIGNACY "Central Park": początek czegoś wielkiego [RECENZJA]recenzja, IgnacyKim Nowak "My": Minuty lecą i dni, a oni grają [RECENZJA]recenzja, Kim NowakKasia Lins "Omen": mroczna opowieść o miłości [RECENZJA]recenzja, Kasia LinsKortez "Naucz mnie tańczyć": Drobne remonty w domu [RECENZJA]recenzja, KortezWłochaty "Miłość, Pokój, Zamieszki": wcisnęli przycisk "reset" [RECENZJA]recenzja, WłochatyKwiat Jabłoni "Pokaz slajdów": Życzymy sobie pokoju [RECENZJA]recenzja, Kwiat JabłoniMatteo Bocelli "Matteo": Dość ojcowskich rad [RECENZJA]recenzja, Matteo BocelliSarsa "*jestem marta": Nareszcie u siebie [RECENZJA]recenzja, SarsaPoprzednia12345...67NastępnaPozostałe tagiABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0-9
Dawid Tyszkowski "Mój kot zaginął i już raczej nie wróci": Aż trudno uwierzyć, że to debiut [RECENZJA]