Alicja "nie wracam": Aż nóżka sama chodzi [RECENZJA]recenzja, Alicja SzemplińskaMick Harvey "Five Ways to Say Goodbye": Lepszy od kolegi [RECENZJA]recenzja, Mick HarveyAccept "Humanoid": Recenzja płyty. Czy to już koniec legendy heavy metalu?recenzja, AcceptSlash z bluesową płytą. "Żeby tę nudę znieść..." [RECENZJA]recenzja, SlashIwaneczko "Millenium": Śpiewem w nowe millenium [RECENZJA]recenzja, Krzysztof IwaneczkoMaya Hawke "Chaos Angel": To wcale nie jest ego trip [RECENZJA]recenzja, Maya HawkeThe Bullseyes "Polish Sweethearts": Zachód przyszedł do Polski [RECENZJA]recenzjaJustin Timberlake "Everything I Thought It Was": Zupa z wszystkiego [RECENZJA]recenzja, Justin TimberlakeDarkthrone "It Beckons Us All": Nie ma magii [RECENZJA]recenzja, DarkthroneYoung Igi "Ekskluzywny Głód": wszystko zmierza w dobrą stronę [RECENZJA]recenzja, Young IgiCatchUp "Kuku Na Muniu": czasem jest wena, a czasem jej nie ma [RECENZJA]recenzjaMargaret "Siniaki i cekiny": pomieszanie z poplątaniem [RECENZJA]recenzja, MargaretMiły ATZ "Acid Moro": warszawski trueschool z gdyńskim twistem [RECENZJA]recenzja, Miły ATZDua Lipa "Radical Optimism": zaczynamy nową erę popu [RECENZJA]recenzja, Dua LipaBillie Eilish "HIT ME HARD AND SOFT": Gen-Z Pop Forma Ostateczna [RECENZJA]recenzja, Billie EilishFuture Islands "People Who Aren't There Anymore": Covidowe rozstanie [RECENZJA]recenzja, Future IslandsNew Model Army "Unbroken": Niech się prezydenci uczą od nich niezłomności [RECENZJA]recenzja, New Model ArmyHawkwind "Stories from Time and Space": Opowieści kosmicznej treści [RECENZJA]recenzja, HawkwindAdrianne Lenker "Bright Future": Proste prawdy, szlachetne emocje [RECENZJA]recenzjaEnej "Vesna": Nie zawiedli, ale też nie zaskoczyli [RECENZJA]recenzja, EnejPearl Jam "Dark Matter": Nie traćcie nadziei [RECENZJA]recenzja, Pearl Jam2TM2,3 "SVRSVM CORDA": Uwielbienie przesterami [RECENZJA]recenzja, Tymoteusz (2Tm2 3)Ars Latrans Orchestra "Noir": polska alternatywa w pigułce [RECENZJA]recenzjaHemp Gru "Hemp Groove": w imieniu wolności słowa, elo [RECENZJA]recenzja, Hemp GruGERDA "DIABEŁ": Diabeł tkwi w szczegółach [RECENZJA]recenzjaBARANOVSKI "Ucieczki i powroty": Do tańca i do różańca [RECENZJA]recenzja, BaranovskiPawbeats "DZIENNA": dobre połączenie popu z hip-hopem [RECENZJA]recenzja, PawbeatsJennifer Lopez "This Is Me…Now": Nie tęskniłem [RECENZJA]recenzja, Jennifer LopezSaxon "Hell, Fire and Damnation": Barbarzyńcy old-timerzy [RECENZJA]recenzja, SaxonKali Uchis "Orquídeas": przekrój muzyki latynoskiej w najlepszym wydaniu [RECENZJA]recenzja, Kali UchisPoprzednia12345...67NastępnaPozostałe tagiABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0-9