Thirty Seconds to Mars "It's The End of The World But It's Beautiful Day": Muzyka generatywna [RECENZJA]recenzja, thirty seconds to marsLaura Marano "I May Be An Actress, But I Can't Fake How I Feel": trochę jak ze starego Hollywoodu [RECENZJA] recenzja, Laura MaranoŁona x Konieczny x Krupa "TAXI": Nie mam wątpliwości [RECENZJA]recenzja, ŁonaHania Rani "Ghosts": Nowe szaty królowej [RECENZJA]recenzja, Hania RaniDemi Lovato "Revamped": Atak serca, którego nie zapomnisz [RECENZJA]recenzja, Demi LovatoSorry Boys "Moje serce w Warszawie": Optymizm w trudnych chwilach [RECENZJA]recenzja, Sorry BoysArek Kłusowski "Zaległości w miłości": Jak wymyślić siebie na nowo [RECENZJA]recenzja, Arek KłusowskiFuria "Huta Luna": Motyki w dłoń! [RECENZJA]recenzja, Furia (zespół)Slowdive "Everything is Alive": Kiedy zawiesisz poprzeczkę zbyt wysoko [RECENZJA]recenzja, SlowdiveSentino "Kołysanki dla ulicy": po staremu, ale lepiej [RECENZJA]recenzja, SentinoPeter J. Birch "Fantazmat": Kiedy znakomite sąsiaduje z irytującym [RECENZJA]recenzja, Peter J. BirchRoyal Blood "Back to the Water Below": Ponury powrót z dyskoteki [RECENZJA]recenzja, Royal BloodBirdy "Portraits": Wyprawa w nieznane, wyprawa w zapomniane [RECENZJA]recenzja, BirdyU.D.O. "Touchdown": Gra na własnym boisku [RECENZJA]recenzja, U.D.O.Hałastra "Kombinatoryka": Ogórki kiszone, szynka parmeńska [RECENZJA]recenzja, HałastraPeja/Slums Attack "HIP_HOP_50": Wspomnienia jak wybroczyny [RECENZJA]recenzja, PejaPublic Image Ltd "End of World": Kto raz Zgniłek, ten na zawsze Zgniłek [RECENZJA]recenzja, Public Image LtdTaco Hemingway "1-800-OŚWIECENIE": Sprawniej, ale nijako [RECENZJA]recenzja, Taco HemingwayAlice Cooper "Road": 60 lat horroru [RECENZJA]recenzja, Alice CooperMata "< 33": Czy aby na pewno płyta nie siada? [RECENZJA]recenzja, MataBonnie Prince Billy "Keeping Secrets Will Destroy You": Kanarek w kopalni węgla [RECENZJA]recenzja, Bonnie Prince BillyNas "Magic 2": chwilowa zadyszka [RECENZJA]recenzja, NasPost Malone "Austin": Popstar [RECENZJA]recenzja, Post MaloneVito Bambino "Pracownia": ciągoty do melancholii [RECENZJA]recenzja, Vito BambinoKasta "Nestor". To nie pożegnanie, a angielskie wyjście [RECENZJA]recenzja, Waldemar Kasta, KastaNothing But Thieves "Dead Club City": Niby martwy klub, a jak tańczą... [RECENZJA]recenzja, Nothing But ThievesLordofon "Passe": Przyjemność, z której nie ma przyjemności [RECENZJA]recenzjaYoung Thug "Business is Business": Letni biznes [RECENZJA]recenzja, Young ThugYoung Igi "Notatki z marginesu": tu jest jakby luksusowo! [RECENZJA]recenzja, Young IgiPJ Harvey "I Inside the Old Year Dying": Świat chaosu i harmonii [RECENZJA]recenzja, PJ HarveyPoprzednia123456...67NastępnaPozostałe tagiABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ0-9
Thirty Seconds to Mars "It's The End of The World But It's Beautiful Day": Muzyka generatywna [RECENZJA]
Laura Marano "I May Be An Actress, But I Can't Fake How I Feel": trochę jak ze starego Hollywoodu [RECENZJA]