Na ten sukces czekała 17 lat. Jej największy przebój został doceniony
Alicia Keys na światowej scenie muzycznej pojawiła się ponad 20 lat temu. Jednym z największych hitów piosenkarki jest utwór "No One", który po 17 latach uzyskał status diamentowej piosenki. To również pierwszy utwór artystki z tym certyfikatem!
Alicia Keys zadebiutowała w 2001 roku i stała się jedną z najbardziej popularnych piosenkarek na świecie. Wydała aż osiem albumów studyjnych oraz koncertowy w ramach MTV Unplugged.
Alicia Keys z pierwszą diamentową piosenką
Ogromnym hitem artystki stał się utwór "No One" z trzeciej płyty "As I Am". W tym miesiącu Recording Industry Association of America (RIAA), czyli zrzeszenie amerykańskich wydawców muzyki przyznało mu status diamentowej piosenki. Chcąc zdobyć ten tytuł singiel musiał sprzedać się w aż 10 milionach egzemplarzy.
Zobacz również:
- Tragiczne losy drugiej żony Krawczyka. Zabrała ją choroba, zmarła w zapomnieniu
- Sylwestrowa Moc Przebojów z Polsatem zbliża się wielkimi krokami. Plejada gwiazd w Toruniu. Będzie transmisja online!
- Poruszający wpis Jennifer Lopez. Jest wdzięczna swojej matce, choć ta wychowywała ją surowo
- Katie Melua w wieku 26 lat była u szczytu swojej kariery. Nikt nie wiedział, co dzieje się w jej życiu prywatnym
"To piosenka, która jest z nami, kiedy najbardziej jej potrzebujemy. Śpiewanie jej wspólnie, na całym świecie, za każdym razem jest magicznym doświadczeniem. Dziękuję, że pokochaliście 'No One' tak, jak ja go pokochałam. Mamy diamentowy status" - napisała na mediach społecznościowych.
Alicia Keys musiała na ten sukces czekać aż 17 lat, bowiem jest to pierwszy "piosenkowy diament" wokalistki.
Warto wspomnieć, że utwór otrzymał również dwie nagrody Grammy przyznane w 2008 roku. Keys wówczas zwyciężyła w kategoriach "Najlepsze wykonanie R&B" oraz "Najlepsza piosenka R&B". Rok wcześniej singiel znalazł się na szczytach list przebojów: "USA Billboard Hot 100", "USA Billboard Hot R&B/Hip-Hop Songs", "USA Billboard Pop 100", "United World Chart" oraz "Singles Chart" w Portugalii, Szwajcarii i Hiszpanii. Aktualnie na serwisie YouTube singiel posiada ponad 800 milionów wyświetleń.