Głośny duet wywołał burzę wśród internautów. Komentarze są bezlitosne
Oprac.: Paulina Gandor
Maryla Rodowicz zaprosiła do współpracy Roxie Węgiel, by wspólnie popracować nad odświeżoną wersją kultowego utworu - "Damą być" z 1976 roku. Opublikowany wczoraj klip ma już prawie 150 tysięcy wyświetleń i setki komentarzy, z których spora część jest naprawdę bezlitosna...
Maryla Rodowicz i Roxie Węgiel: "Damą być" w nowoczesnym wydaniu
Maryla Rodowicz stopniowo przygotowuje się do wydania albumu z najważniejszymi utworami w swojej karierze. Cztery miesiące temu mogliśmy usłyszeć jej duet z Mrozem; wykonali wspólnie hit "Sing-Sing". 10 września przyszedł czas na kolejną kompozycję, tym razem stworzoną we współpracy z Roksaną Węgiel.
Zobacz również:
- Historia ich kariery to gotowy materiał na scenariusz. Dokument o Fleetwood Mac trafi na ekrany
- Coachella 2025: Największy festiwal muzyczny zdradza, jakie gwiazdy wystąpią na scenie
- Jak wygląda córka Teresy Werner z pierwszego związku? Poszła zupełnie inną drogą
- Prywatny pogrzeb Liama Payne'a. Kto pożegnał tragicznie zmarłego gwiazdora?
"Efektem zderzenia dwóch tych dwóch osobowości jest radosny, nieposkromiony, międzypokoleniowy manifest kobiecości!" - napisano w opisie pod klipem zamieszczonym na platformie You Tube.
Burza w komentarzach. Internauci nie gryzą się w język
Nowa aranżacja popularnego utworu wywołała wiele emocji. Część wiernych fanów Rodowicz i Węgiel ucieszyła się z otwartości obu piosenkarek oraz odwagi i ponadczasowości Maryli. Głos zabrały jednak również osoby, którym nowa, wywrotowa aranżacja nie przypadła do gustu.
"Wszystko na jedno kopyto",
"Dwie kobiety, które są zrobione, napompowane i śpiewają ze chcą być damą... Pani Agnieszka Osiecka pisząc ten utwór pewnie miała inne pojęcie damy...",
"Wszyscy się tu zachwycają, a mi wstyd, że to w ogóle obejrzałam i usłyszałam",
"Dla mnie po prostu źle się tego słucha. Tak jak lubię Roxie i Panią Marylę, tak ten duet w tej piosence wypadł słabo",
"Ze sceny trzeba wiedzieć, kiedy zejść..." - pisali rozgoryczeni internauci.