W ich domu zdradził ją aż 14 razy. "Hymn zemsty" stał się wielkim przebojem
Nazywana "utworem zemsty" piosenka "Flowers" doczekała się kolejnego wyróżnienia. Teledysk do hitu Miley Cyrus dołączył właśnie do "klubu miliarderów YouTube'a".

Singel "Flowers" promował album Miley Cyrus "Endless Summer Vacation". Piosenka błyskawicznie podbiła listy list przebojów, stając się najchętniej słuchanym utworem 2023 r. Miley Cyrus zgarnęła też za niego nagrodę Grammy.
Teledysk "Flowers" właśnie dołączył do grona tych, które przekroczyły miliard wyświetleń na platformie YouTube.
Miley Cyrus z kolejnym wyróżnieniem dla "Flowers"
Wyreżyserowany przez Jacoba Bixenmana klip jest czwartym w dorobku Miley Cyrus, który dołączył do "klubu miliarderów". Wcześniej w tej elitarnej grupie znalazły się klipy "Wrecking Ball", "Party In the USA" i "23".
W klipie "Flowers" artystka chodzi po ulicach Los Angeles, a później spędza samotnie czas w willi, tańcząc, ćwicząc i pływając w basenie.
Kolejny sukces Cyrus nie powinien być zaskoczeniem. Od chwili debiutu, 12 stycznia 2023 r., piosenka "Flowers" spędziła sześć tygodni na szczycie zestawienia magazynu "Billboard" i była jednym z najchętniej omawianych utworów w mediach. Hit okrzyknięto "utworem zemsty".
Wierni fani Cyrus, którzy dość szczegółowo przeanalizowali słowa piosenki, doszukali się w niej licznych odniesień do zakończonego w 2020 roku małżeństwa z Liamem Hemsworthem.
Niektóre sceny nakręcono w domu, w którym mieszkali razem - to w nim aktor miał aż 14-krotnie zdradzić wokalistkę. Miley w klipie ubrana jest w garnitur, który Hemsworth miał na sobie podczas premiery filmu "Avengers: Koniec gry" w kwietniu 2019 roku.
Wówczas świat zobaczył, jak na czerwonym dywanie Liam powstrzymuje Miley Cyrus przed dziwnym zachowaniem, gdy udawała, że liże klapę jego marynarki. "Choć raz się zachowuj" - powiedział do niej na ściance. Parę miesięcy później małżeństwo ogłosiło rozstanie. W tej samej marynarce aktor miał przyrzekać gwieździe miłość do grobowej deski podczas ich ślubu.
Utworem "Flowers" gwiazda podbiła nie tylko YouTube'a. Piosenka przekroczyła miliard odtworzeń na Spotify szybciej niż jakikolwiek inny utwór w historii platformy. Osiągnięcie tego rekordowego wyniku zajęło Cyrus 112 dni.