Reklama

Napój Nelly'ego hitem

Napój energetyczny firmowany przez słynnego rapera Nelly'ego, stał się rynkowym przebojem. W ciągu niecałych trzech miesięcy sprzedało się ponad milion puszek "Pimp Juice".

Po uzyskaniu miana "Najlepszego napoju energetycznego", przyznanego przez magazyn "Vibe", oraz dzięki wynikom badań, które dowiodły, że "Pimp Juice" jest najchętniej kupowanym energy-drinkiem, Nelly zapowiedział wprowadzenie sprzedaży napoju przez Internet.

"Do podjęcia takiej decyzji skłonił mnie odbiór mojego produktu na rynku oraz tysiące żądań od ludzi, którzy nie mogli zakupić napoju w swoim miejscu zamieszkania. Postanowiłem więc pójść na rękę każdemu, kto tylko zechce kupić Pimp Juice" - powiedział Nelly.

Raper zapowiedział również znaczne rozszerzenie kampanii reklamowej napoju. "Pimp Juice" będzie reklamowany między innymi podczas jednego z największych wydarzeń w Ameryce - pucharu Super Bowl, odbywającego się na początku lutego w Teksasie.

Reklama
mhh.pl
Dowiedz się więcej na temat: Nelly | hity | napój | Cornell Haynes, Jr.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy