Reklama

Myslovitz wypływa na szerokie wody

Teledysk do piosenki "Sound Of Solitude" grupy Myslovitz, zyskał priorytetowy status ("Network Priority") we wszystkich europejskich oddziałach MTV. Oznacza to, że będzie on pokazywany ze zwiększoną częstotliwością, dzięki czemu zespół z Mysłowic ma szansę zostać naprawdę zauważony w Europie.

Twórcą "Sound Of Solitude" (polski tytuł tej piosenki to: "Długość dźwięku samotności") jest słynny reżyser i operator Janusz Kamiński, wielokrotny zdobywca Oskara. To pierwszy w jego karierze przypadek, gdy podjął się wyreżyserowania teledysku.

Przy ustalaniu statusu "Network Priority" brane są pod uwagę następujące czynniki: przebojowy potencjał utworu, wysoka jakość produkcji oraz zaangażowanie rodzimej wytwórni płytowej w promocję artysty na europejskich rynkach muzycznych.

"Jest to dla nas świetna wiadomość i jednocześnie prezent, gdyż w tym roku MTV Polska obchodzi swoje trzecie urodziny. To jasny sygnał dla wszystkich wykonawców, że MTV otwiera drzwi do międzynarodowego sukcesu" - mówi Jarek Burdek, Dyrektor Programowy MTV Polska.

Reklama

Zespół Myslovitz był trzy razy nominowany do nagrody MTV Europe Music Awards w kategorii "Najlepszy Polski Wykonawca". W 2000 roku stał się jej laureatem. Grupa wielokrotnie koncertowała w Europie. Wystąpiła m.in. u boku Iggy'ego Popa oraz Simple Minds.

Anglojęzyczna wersja albumu "Korova Milky Bar", z którego pochodzi piosenka "Sound of Solitude", w lipcu trafi do sklepów w Niemczech, Austrii, Grecji, Czechach, Rosji, Belgii, Danii, Chorwacji, Szwecji, Norwegii i na Węgrzech. Jesienią ukaże się również w Hiszpanii i we Włoszech.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | piosenki | wody | MTV | Myslovitz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy