Reklama

Maryla Rodowicz hitem oglądalności na Festiwalu w Opolu

TVP pochwaliła się wynikami oglądalności pierwszego dnia 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.

TVP pochwaliła się wynikami oglądalności pierwszego dnia 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.
Maryla Rodowicz i Doda na Festiwalu w Opolu /AKPA

54. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu odbył się w dniach 15-17 września.

Pierwszego dnia TVP pokazała dwa koncerty - jubileusz 50-lecia Maryli Rodowicz oraz konkurs Debiuty.

Podczas koncertu "Wariatka tańczy - 50 lat na scenie" na scenie poza gwiazdą wieczoru pojawili się także zaproszeni przez Marylę goście, którzy w różnych konfiguracjach wykonali jej największe przeboje.

Królowa polskiej piosenki zaprezentowała niezwykłe stroje sceniczne (w sumie sześć kreacji - jedna z nich została przygotowana z 250 m różowego tiulu).

Reklama

Na scenie wystąpili m.in. Kozak System, Pectus ("Małgośka"), Kasia Popowska ("Jadą wozy kolorowe"), Andrzej Lampert, Feel, Cleo, Doda, Blue Cafe, Marcin Wyrostek, Mateusz Ziółko i Piotr Cugowski ("Łatwopalni").

Do tańca bohaterkę wieczoru zaprosił przebrany za torreadora Jan Kliment. To właśnie był ten "wirujący seks" wcześniej zapowiadany przez Marylę.

Według informacji TVP, jubileusz Maryli w szczytowym momencie zobaczyło 5,5 mln widzów. Dane Nielsena wskazują, że ten koncert przyciągnął prawie 3,5 mln widzów (881 tys. w grupie komercyjnej 16-49 lat).

"Dziękuję i gratuluję p. Maryli, dziękuję niezawodnym telewidzom" - napisał na Twitterze prezes TVP Jacek Kurski.

Znacznie słabsze wyniki osiągnęły Debiuty - niespełna 1,2 mln (337 tys. w grupie komercyjnej).

Sobotnie koncerty zebrały odpowiednio: 2,4 mln (konkurs Premiery - 637 tys. w grupie komercyjnej) i niewiele ponad 1 mln widzów (jubileusz Jana Pietrzaka - zaledwie 190 tys. w grupie komercyjnej). Dla porównania pokazywany w sobotę o godz. 20:20 "Mam talent" w TVN przyciągnął 2,84 mln widzów (1,07 mln w grupie komercyjnej).

Nieco lepiej było ostatniego dnia festiwalu - 2,62 mln (koncert "Od Opola do Opola" - 684 tys. w grupie komercyjnej) i 1,49 mln (koncert "After Party" - 395 tys. w grupie komercyjnej).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Festiwal w Opolu | Maryla Rodowicz | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy