Reklama

Reklama

Dolly Parton w reklamie przed Super Bowl

Słynna amerykańska piosenkarka country, aktorka, działaczka społeczna Dolly Parton po raz pierwszy w karierze wzięła udział w reklamie, która zostanie wyemitowana podczas Super Bowl, czyli finału ligi futbolu amerykańskiego NFL, najbardziej medialnego wydarzenia w USA.

Dolly Parton skończyła 75 lat

Dolly Parton zaśpiewała zaaranżowaną na nowo swoją piosenkę, która była hitem w latach 80. XX wieku - wówczas opowiadała o pracownikach biurowych pracujących od 9 do piątej popołudniu. Teraz jej tytuł został zmieniony na: "5 to 9", a bohaterami utworu są przedsiębiorcy, którzy pracują od piątej rano do dziewiątej wieczorem, by realizować swoje marzenia.

Spot z jej udziałem wyreżyserował zdobywca Oscara (2017) w kategorii reżyseria (za film "La La Land") - Damien Chazelle. W styczniu Parton obchodziła 75. urodziny.

Reklama

55. Super Bowl odbędzie się 7 lutego w Tampie na Florydzie. Zmierzą się w nim broniący tytułu Kansas City Chiefs i Tampa Bay Buccaneers, ekipa w której występuje słynny 43-letni Tom Brady, najbardziej utytułowany gracz w historii NFL. Spędził aż 20 lat w New England Patriots i w barwach tego klubu sześciokrotnie triumfował w Super Bowl.

Finał NFL co roku przyciąga przed ekrany miliony widzów w USA, co oznacza rosnące ceny reklam emitowanych w trakcie tego wydarzenia. W 2020 r. za trzydziestosekundową reklamę nadawaną w trakcie Super Bowl trzeba było zapłacić 5,5 miliona dolarów. Mecz obejrzało 102 mln Amerykanów. Według danych firmy Nielsen największą widownię telewizyjną w ostatniej dekadzie miał pojedynek w 2015 roku - 114,4 mln.

PAP/INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Dolly Parton | Super Bowl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje