Dolly Parton w reklamie przed Super Bowl
Słynna amerykańska piosenkarka country, aktorka, działaczka społeczna Dolly Parton po raz pierwszy w karierze wzięła udział w reklamie, która zostanie wyemitowana podczas Super Bowl, czyli finału ligi futbolu amerykańskiego NFL, najbardziej medialnego wydarzenia w USA.

Dolly Parton zaśpiewała zaaranżowaną na nowo swoją piosenkę, która była hitem w latach 80. XX wieku - wówczas opowiadała o pracownikach biurowych pracujących od 9 do piątej popołudniu. Teraz jej tytuł został zmieniony na: "5 to 9", a bohaterami utworu są przedsiębiorcy, którzy pracują od piątej rano do dziewiątej wieczorem, by realizować swoje marzenia.
Spot z jej udziałem wyreżyserował zdobywca Oscara (2017) w kategorii reżyseria (za film "La La Land") - Damien Chazelle. W styczniu Parton obchodziła 75. urodziny.
55. Super Bowl odbędzie się 7 lutego w Tampie na Florydzie. Zmierzą się w nim broniący tytułu Kansas City Chiefs i Tampa Bay Buccaneers, ekipa w której występuje słynny 43-letni Tom Brady, najbardziej utytułowany gracz w historii NFL. Spędził aż 20 lat w New England Patriots i w barwach tego klubu sześciokrotnie triumfował w Super Bowl.
Dolly Parton kończy 75 lat. Jak zmieniała się królowa country?
Dolly Parton, królowa country, którą Amerykanie nazywają swoim dobrem narodowym, kończy 19 stycznia 75 lat. Zobaczcie, jak się zmieniała.









Finał NFL co roku przyciąga przed ekrany miliony widzów w USA, co oznacza rosnące ceny reklam emitowanych w trakcie tego wydarzenia. W 2020 r. za trzydziestosekundową reklamę nadawaną w trakcie Super Bowl trzeba było zapłacić 5,5 miliona dolarów. Mecz obejrzało 102 mln Amerykanów. Według danych firmy Nielsen największą widownię telewizyjną w ostatniej dekadzie miał pojedynek w 2015 roku - 114,4 mln.
8 pamiętnych zdjęć z występów w przerwie Super Bowl







