Córka Madonny została twarzą wiosennej kolekcji Marca Jacobsa
Lourdes Leon - to imię i nazwisko niewielu osobom coś mówi. Wystarczy jednak dodać, że chodzi o córkę Madonny i wtedy wszystko staje się jasne. Najstarsze dziecko "królowej popu" ma szansę zwiększyć swoją rozpoznawalność dzięki temu, że jest twarzą kolekcji modowej Marca Jacobsa na tegoroczną wiosnę.
"Marca i Madonnę łączy bardzo długa znajomość. Wybraliśmy Lolę także dlatego, że doskonale ucieleśnia młodzieńczego ducha i bezkompromisowy indywidualizm, które przyświecają marce" - dowiadujemy się z komunikatu prasowego wydanego przez dom mody Marca Jacobsa. Skąd wzięło się imię "Lola"? Tak do Lourdes zwracają się jej bliscy.
Na zdjęciach z kampanii "Lola" ma fryzurę o czerwonym odcieniu. Pozuje też z włosami pod pachami - ten element jest od lat jej znakiem rozpoznawczym.
Z kwiecistymi strojami, które ma na sobie, kontrastuje białe, surowe tło. Zdjęcia z kampanii ukazały się m.in. na instagramowym profilu Lourdes, który ta założyła pod koniec stycznia tego roku.
24-latka ma już pewna doświadczenia, jeśli chodzi o udzielanie się w kampaniach reklamowych marek modowych. Pozowała w bieliźnie Juicy Couture, była muzą Jeana Paula Gaultiera, który przed laty stworzył dla jej matki pamiętny złoty gorset ze stanikiem w kształcie stożków, a także reklamowała kolekcję Stelli McCartney dla Adidasa.
Lourdes jest owocem związku Madonny z kubańskim trenerem fitness Carlosem Leonem, z którym ta spotykała się przez dwa lata. Córka Madonny jest absolwentką Wydziału Muzyki, Teatru i Tańca na Uniwersytecie Michigan. Na tej samej uczelni studiowała "królowa popu".