Reklama

Aqualung: Syndrom łodzi podwodnej

"Still Life" to tytuł drugiej płyty w dyskografii brytyjskiego zespołu Aqualung. Album, który w Polsce ukaże się w najbliższy poniedziałek, 24 listopada, promuje piosenka "Brighter Than Sunshine". W rozmowie z INTERIA.PL Matt Hales, założyciel grupy i twórca całego jej repertuaru, opowiedział o tym, skąd wziął pomysł na nazwę swej formacji.

Hales najpierw nagrał materiał na pierwszą płytę Aqualung, a dopiero potem wymyślił nazwę zespołu.

- Pierwszą płytę nagrałem jeszcze zanim wymyśliłem nazwę dla tego projektu. Kiedy ją tworzyłem, nie byłem pewien, w jakim to pójdzie kierunku - opowiada Hales.

- Kiedy słuchałem gotowego albumu, czułem się trochę tak, jakbym był w łodzi podwodnej. Wymyśliłem więc nazwę Aqualung, która wydawała mi się odpowiednia.

Hales próbował wcześniej szczęścia w wielu zespołach. Grupa Aqualung zyskała rozgłos w ojczystej Wielkiej Brytanii dzięki przypadkowi - jej piosenka stała się przebojem, dzięki wykorzystaniu jej w reklamie nowego Volkswagena Garbusa.

Reklama

Przeczytaj cały wywiad z Mattem Halesem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lódź | Łódź | piosenka | syndrom | łódź podwodna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy