Reklama

Wokalista? Nie jesteśmy zainteresowani

Wśród najwyżej wycenianych przez reklamodawców polskich gwiazd brakuje bohaterów muzycznego show-biznesu.

Magazyn "Forbes" opublikował ranking 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. Choć za granicą wokaliści dystansują w analogicznych zestawieniach nawet aktorów i sportowców, u nas - są od nich dużo mniej poważani.

Ranking powstał na podstawie wyceny wartości reklamowej przez ludzi z branży. Na 1. miejscu znalazła się tenisistka Agnieszka Radwańska, która za jeden kontrakt reklamowy ma prawo żądać 882 tys. złotych. 2. miejsce przypadło Markowi Kondratowi (879,5 tys.), a podium zamyka Robert Lewandowski (738 tys.).

Reprezentanci muzycznego show-bizensu wypadają w rankingu "Forbesa" bardzo słabo. W pierwszej dziesiątce zestawienia nie ma żadnej muzycznej gwiazdy. Najwyżej notowana jest Edyta Górniak (546 tys.), która zajęła 15. pozycję.

Reklama

21. miejsce to Doda (508 tys.), a 26. Maryla Rodowicz (485,5 tys.). Beata Kozidrak (422 tys.) figuruje na 40. pozycji, a Agnieszka Chylińska (392 tys.) na 46. Pierwszy męski przedstawiciel tej gałęzi rozrywki pojawił się dopiero na 43. miejscu - to Piotr Rubik (401 tys.), który lata największej popularności ma już za sobą.

Niebanalnie o muzyce. Sprawdź naszą publicystykę!

Tłumacz i dodawaj teksty piosenek w serwisie Teksciory.pl!

Czytaj recenzje płytowe na stronach INTERIA.PL

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | wokalista | Forbes | ranking | Doda | Maryla Rodowicz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy