Maryla Rodowicz "marką autorytetem"

Jak wynika z badania firmy BrandAsset Valuator (BAV), wśród najsilniejszych marek w Polsce znaleźli się m.in. piosenkarka Maryla Rodowicz i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W ocenie Polaków Maryla Rodowicz jest "marką - autorytetem"
W ocenie Polaków Maryla Rodowicz jest "marką - autorytetem"MWMedia

Kondycję marek na polskim rynku zaprezentowano w poniedziałek (25 października) na konferencji. Ranking marek został ustalony w wyniku badania, wykonanego na zlecenie agencji Young&Rubicam. Marki przedsiębiorstw, instytucji, a nawet polityków i gwiazd, oceniane były przez ankietowanych w czterech kategoriach: rozpoznawalność, szacunek, zapotrzebowanie oraz wiedza.

Wysoko w ocenie biorących udział w ankiecie plasuje się we wszystkich tych kategoriach Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która nie tylko jest jedną z najsilniejszych marek w kraju, ale również cieszy się największym szacunkiem w Polsce.

"W fundacji przede wszystkim stawiamy na zaufanie do współpracowników, zaufanie do młodych. Jednak najważniejsza jest jakość niesionej pomocy. Nie zadowalamy się półśrodkami. Jeśli mamy dać szpitalowi sprzęt, to ma być on najlepszy" - opowiadał obecny na konferencji poświęconej prezentacji badania BAV Jurek Owsiak.

W ocenie Polaków "marką - autorytetem" wśród polskich gwiazd jest Maryla Rodowicz, która nawet, jeśli rzadziej pojawia się w mediach, to i tak zachowuje swój wysoki status.

"Staram się nieustannie podnosić sobie poprzeczkę. Rzetelność, dbanie o jakość, inwestowanie w siebie - to wszystko jest konieczne, jeśli chcemy wypracować markę oraz zyskać sympatyków. Staram się zawsze być na bieżąco, śledzić trendy w świecie muzyki i nie zostawać w tyle" - tłumaczyła Rodowicz, która uplasowała się na 19. pozycji wśród 50 najsilniejszych marek w Polsce.

W badaniu BrandAsset Valuator przeprowadzonym dla Young&Rubicam przez agencję Millward Brown SMG/KRC przebadane zostały 1294 marki z 95 kategorii.

Zobacz teledyski Maryli Rodowicz na stronach INTERIA.PL!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas