Luna tuż obok Lady Gagi na Times Square! Polska piosenkarka już drugi raz podbija Nowy Jork
7 lutego Luna zaprezentowała fanom swoje nowe wydawnictwo. Album "No rest" otrzymał ogromne wsparcie od Spotify i jest obecnie promowany na Times Square w Nowym Jorku. Wizerunek polskiej artystki wyświetlany jest na wielkim telebimie w USA przez tydzień, zaraz obok Lady Gagi czy innych gwiazd światowej sławy. Luna zadebiutowała na Times Square w 2021 r., kiedy została ambasadorką akcji Spotify Equal.

Lunazdobyła popularność za sprawą przeboju "The Tower", z którym reprezentowała Polskę w Konkursie Piosenki Eurowizji 2024. Artystka, przy okazji swojego udziału w międzynarodowej rywalizacji, spotkała się z ogromną krytyką, szczególnie ze strony rodaków. Nie udało jej się zakwalifikować do wielkiego finału Eurowizji, przez co wielu internautów znalazło pretekst do hejtu.
Zobacz również:
"Przeżyłam ogromną szkołę życia i trudną lekcję dzięki Eurowizji. Teraz jestem na pewno o wiele, wiele silniejsza i czuję, jakbym tam spędziła kilka dobrych lat mojego życia" - opowiadała piosenkarka w rozmowie z Interią.
Luna wydała nowy album. "No rest" to szczera opowieść o trudnej drodze do wnętrza siebie
7 lutego 2025 r. na rynek trafił drugi album długogrający w karierze wokalistki, w którym Luna spogląda z dystansem na to, kim stała się po wystawieniu własnej osoby na medialny osąd. "No rest" to krążek, dzięki któremu piosenkarka pokazuje swoją siłę i konsekwencję w byciu sobą, pomimo narzucanych przez publikę oczekiwań.
Wizerunek Luny na Times Square. Znalazła się tuż u boku Lady Gagi
Najnowszy album Luny spotkał się ze świetnym odbiorem i uzyskał wsparcie od firmy Spotify. Zdecydowano się wyemitować spot reklamowy, z udziałem polskiej artystki, na Times Square w Nowym Jorku. Piosenkarkę można zobaczyć na potężnych telebimach od 7 do 13 lutego. Oprócz niej na ekranach wyświetla się w tym czasie m.in. wizerunek legendarnej Lady Gagi, która promuje obecnie swój nowy singiel "Abracadabra".
Umieszczenie sylwetki Luny i jej nowego albumu na nowojorskim Times Square jest ogromnym wyróżnieniem dla Polki. Co ciekawe, to już drugi raz, gdy artystce udało się dostać na ekrany w USA. Luna zadebiutowała bowiem na Times Square w 2021 r., kiedy została pierwszą polską ambasadorką akcji Spotify Equal. Później w projekcie brała udział m.in. Sara James, Margaret, Daria Zawiałow czy Brodka.