Doda: "W branży mówi się..."
Reklamy z piosenkarką Dorotą 'Dodą' Rabczewską wciąż świetnie przyciągają uwagę klientów.
Przypomnijmy, że Doda jest twarzą jednej z ogólnopolskich sieci sklepów. Media donosiły, że po konflikcie wokalistki z prezenterką telewizyjną Agnieszką Szulim, kontrakt z Dodą ma zostać rozwiązany.
Nic takiego nie miało jednak miejsca, a niedawno twarz Dody trafiła na kolejne billboardy reklamowe.
O tym, że wizerunek Dody zapewnia produktom sporą popularność, napisała "Rzeczpospolita" w artykule poświęconym polskiemu rynkowi reklam i wykorzystaniu gwiazd do promocji.
"Firma nie chce wypowiadać się na temat efektów kampanii, ale w branży mówi się o tym posunięciu bardzo pozytywnie" - twierdzi specjalista firmy, która konkuruje na rynku z siecią sklepów reklamowanych przez Dodę.
"Skok liczby klientów w sklepach był wyraźny, co musiało przełożyć się na wysoką sprzedaż" - dodaje w rozmowie z "Rzeczpospolitą".
Przypomnijmy, że według doniesień za podpis pod umową reklamową Doda otrzymała 250 tysięcy złotych.