Sławomir śpiewa "Miłość w Zakopanem" w reklamie. Został ambasadorem Shopee
Przebój Sławomira "Miłość w Zakopanem" otrzymał "drugie życie". Jedną z najchętniej granych na weselach i imprezach piosenek możemy usłyszeć teraz w reklamie platformy zakupowej Shopee. Pojawia się w niej sam artysta.
Sławomir został pierwszym polski ambasadorem firmy Shopee, która w ostatnich miesiącach przygotowywała zapadające w pamięć kampanie reklamowe wykorzystujące znane piosenki. Po "Baby Shark" i "Kaczuszkach" przyszedł czas na "Miłość w Zakopanem" (sprawdź!).
Wokalista osobiście pojawia się w klipie promującym sklep. "Cześć, tu Sławomir. Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii Shopee 9.9 Dzień Super Zakupów. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Fani to doceniają, a wiele dowodów tej sympatii otrzymuję przez ostatnie lata mojej estradowej kariery" - skomentował występ w reklamie.
Zobacz nagranie!
Sławomir i "Miłość w Zakopanem" w reklamie Shopee
W ostatnich latach niemal żadne polskie wesele nie może obyć się bez piosenek Sławomira. "Miłość w Zakopanem" szturmem podbiła serca polskich słuchaczy, czego efektem jest uzyskany poczwórny diament za sprzedaż 400 tys. egzemplarza singla. Obecnie wielkim zainteresowaniem na imprezach cieszy się również "Weselny pyton" (sprawdź!), w teledysku do którego zagrał Krzysztof Ibisz.
Mimo ogromnej popularności, Sławomir nie przyjmuje propozycji gry na weselach. Tłumaczy to mocno wypełnionym kalendarzem koncertowym, a przed wszystkim wymaganiami technicznymi, którym mało kto jest w stanie sprostać.
Polsat SuperHit Festiwal 2021: Sławomir i Kajra na scenie
Zobacz zdjęcia z występu Kajry i Sławomira na Polsat SuperHit Festiwal 2021.
"Jeżeli gramy koncert to nie jest koncert z pół-playbacku, czy z USB, ale jest to prawdziwy koncert z muzykami na żywo. Jeżeli damy taki występ, to musi być on na poziomie, żeby się młodzi ucieszyli" - tłumaczył Sławomir w rozmowie z przeambitni.pl.
Shopee zasłynęło w ostatnim czasie innymi reklamami, w których użyto wspomniane wcześniej utwory. Odbiorcy narzekali w Internecie, że klipy wykorzystujące znane piosenek na dłuższą metę są denerwujące. Platforma handlowa jest jedną z największych na świecie, a na polskim rynku działa od września 2021 roku.