Reklama

Dyskotekowy Bloodhound Gang

Od jakiegoś czasu emitowana jest zabawna reklamówka samochodowego radia firmy Blaupunkt, w której pluszowy królik i miś uprawiają ze sobą seks, na skutek wibracji głośników. Miłosne uniesienia zabawek są efektem utworu "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" rockowych kabareciarzy z Bloodhound Gang, znanych głównie z przebojów "The Bad Touch" i "Fire Water Burn". Na stronach INTERIA.PL możecie zobaczyć już teledysk do tego nagrania.

Tytuł "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" wziął się od charakterystycznego dźwięku z dyskotekowych przebojów. W polskiej wersji funkcjonuje jako "umc-umc".

Piosenka jest drugim singlem z czwartej płyty piątki rodem z Pensylwanii, zatytułowanej "Hefty Fine". Pierwszym promującym nagraniem było "Foxtrot Uniform Charlie Kilo", do którego teledysk także możecie zobaczyć na stronach INTERIA.PL.

Klip "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" to wspólne dzieło Micheala Alperowitza, znanego jako Cousin Mike, który pracował nad wcześniejszymi ośmioma teledyskami grupy, i Kevina Powersa.

Jak na dyskotekowy utwór przystało, "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" pokazuje klub, wypełniony tańczącymi ludźmi. Najciekawsze rzeczy dzieją się jednak w toalecie...

Reklama

Warto zaznaczyć, że remiks "Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss" przygotowała niemiecka gwiazda techno Scooter, znana z przebojów "Move Your Ass", "Back In The UK" i "How Much Is The Fish".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bloodhound Gang | gangi | Bloodhound
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy