Oglądalność: "The Voice Of Poland" traci
Poniżej dwóch milionów widzów spadła oglądalność programu "The Voice Of Poland". Show TVP przegrywa z konkurencją: "Must Be The Music" i "X Factor".
Wyemitowany 4 maja odcinek "The Voice Of Poland" obejrzało 1,79 mln widzów. To spadek o ponad 200 tysięcy w stosunku do poprzedniego tygodnia.
Pozycję lidera jeśli chodzi o muzyczne "talent shows" utrzymał polsatowski "Must Be The Music", który w niedzielę, 5 maja, przyciągnął przed ekrany telewizorów 2,65 mln Polaków (również spadek o nieco ponad 200 tysięcy).
Jako jedyny wzrost oglądalności zanotował "X Factor". Tym razem program obejrzało 2,45 mln widzów, co plasuje TVN-owski show na 2. miejscu.
Oprócz kolejnych odcinków muzycznych programów mogliśmy również zobaczyć ostatnią część biograficznego serialu "Anna German". Rosyjska produkcja okazała się wielkim sukcesem; ostatni odcinek obejrzało 6,37 mln widzów.
Czytaj relacje z weekendowych "talent shows":