Widzowie mają dość kłótni gwiazd?

Zawód - tak można określić wyniki oglądalności najnowszej serii telewizyjnego konkursu talentów "American Idol".

Mariah Carey i Nicki Minaj: Kłótnia już się nie sprzedaje? fot. Imeh Akpanudosen
Mariah Carey i Nicki Minaj: Kłótnia już się nie sprzedaje? fot. Imeh AkpanudosenGetty Images/Flash Press Media

Producenci programu wydali sporo pieniędzy, by zatrudnić w roli jurorek piosenkarkę Mariah Carey i raperkę Nicki Minaj. Gwiazdy od początku nie darzyły się sympatią, a podczas jednego z castingów doszło nawet do ostrej kłótni.

Jak się jednak okazało, ani nowe talenty muzyczne, ani też ewentualne spory pomiędzy jurorkami nie przyciągnęły telewidzów.

Wyemitowany w środę (16 stycznia) pierwszy odcinek nowej serii "American Idol" miał aż o 19 procent niższą oglądalność, niż poprzednia edycja show. Program obejrzało 17,9 mln telewidzów.

Wyświetlany w tym samym czasie serial "Agenci NCIS" obejrzało 22,9 mln widzów. To pierwszy przypadek w 11-letniej historii "American Idol", by show nie miało najwyższej oglądalności w czasie emitowania pierwszego odcinka serii.

Jak twierdzą amerykańskie media, telewidzowie nie są przychylni skonfliktowanym jurorkom. Zamiast oglądać na ekranie kłótnie i docinki Mariah Carey i Nicki Minaj, widzowie woleliby obejrzeć zmagania uczestników "American Idol".

Zobacz kłótnię Mariah Carey i Nicki Minaj podczas castingu:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas