Gazowana trasa
W poniedziałek 17 września w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli członkowie zespołu The Black Eyed Peas oraz przedstawiciele firmy Pepsi.
Najpopularniejszy popowy zespół ostatnich lat, The Black Eyed Peas, wystąpił 17 września w warszawskim Parku Sowińskiego. Koncert oglądało ponad 5 tys. fanów. Wcześniej członkowie grupy podpisywali swoje płyty w centrum handlowym Arkadia.
Zespół spotkał się również z polskimi dziennikarzami podczas konferencji prasowej zwołanej w warszawskim hotelu Marriott.
Konferencja odbyła się w związku ze współpracą, jaką słynny zespół nawiązał z koncernem Pepsi. The Black Eyed Peas, specjalnie dla Pepsi zaplanowali ogólnoświatową trasę koncertową, pod szyldem "Pepsi Black, Blue & You Tour". Obejmuje ona zaledwie 13 państw.
Podczas konferencji przedstawiono dziennikarzom przyczyny współpracy koncernu z The Black Eyed Peas oraz opowiedziano o nowej filozofii marki, która wyraża się w haśle "More". Członkowie zespołu opowiedzieli, dlaczego postanowili tak aktywnie zaangażować się w kampanię Pepsi, jak powstał promujący ją utwór "More" oraz jak powstał pomysł konkursu, w którym nagrodą jest występ na scenie podczas ich koncertu.
Zobacz teledyski The Black Eyed Peas na stronach INTERIA.PL!