Feel reklamują bank

Popularny zespół wziął udział w kampanii promocyjnej.

Piotr Kupicha (Feel)
Piotr Kupicha (Feel)MWMedia

Twarzą nowej kampanii kredytów hipotecznych został zespół Feel. Spot z udziałem grupy będzie emitowany na antenach stacji telewizyjnych od 1 maja.

"W reklamie wykorzystaliśmy jedną z piosenek zespołu Feel Nasze słowa, nasze dni, świetnie oddającą uczucia związane z domem" - komentuje dla Wirtualnych Mediów dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku, Beata Krupińska,

"Czasem jest to radość i szczęście z posiadania własnego miejsca, do którego chętnie wracamy, innym razem tęsknota. Towarzyszy ona muzykom zespołu Feel, którzy większość dni w roku spędzają w trasie, a także ludziom często przebywającym poza domem, poświęcającym coraz więcej czasu pracy zawodowej. O tym mówi nasza reklama i jej hasło" - dodaje.

"Feel jest grupą bardzo popularną przede wszystkim wśród ludzi młodych, którym marzenie o posiadaniu pierwszego, własnego domu jest szczególnie bliskie" - opowiada o idei kampanii Krupińska.

Zobacz teledyski Feel na stronach INTERIA.PL!

Wirtualnemedia.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas