Black Eyed Peas dla ofiar trzęsienia ziemi

Najpopularniejszym obecnie teledyskiem na stronach INTERIA.PL jest klip "Just Can't Get Enough" grupy Black Eyed Peas.

Fergie i Will.I.Am (Black Eyed Peas) pomagają ofiarom kataklizmu w Japonii - fot. Kevork Djansezian
Fergie i Will.I.Am (Black Eyed Peas) pomagają ofiarom kataklizmu w Japonii - fot. Kevork DjansezianGetty Images/Flash Press Media

Black Eyed Peas - 29 marca 2010 r.

Grupa Black Eyed Peas wystąpiła w Staples Center w Los Angeles. Członkowie zespołu, tradycyjnie już, ubrani byli w efektowne, futurystyczne kostiumy.

fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media
fot. Kevin WinterGetty Images/Flash Press Media

Obrazek do drugiego singla z płyty "The Beginning" rozpoczyna plansza z następującym napisem: "To wideo zostało nakręcone w Japonii tydzień przed trzęsieniem ziemi i tsunami. Nasze myśli i modlitwy kierujemy do wszystkich ludzi w Japonii. Kochamy was".

Zespół zrealizował teledysk "Just Can't Get Enough" w Tokio tuż przed kataklizmem u wybrzeży Honsiu z 11 marca. Trzęsienie ziemi o sile 9 stopni w skali Richtera wywołało tragiczne w skutkach tsunami. Według obliczeń japońskiego rządu, koszty kataklizmu sięgną ponad 300 miliardów dolarów, czyniąc go najkosztowniejszą katastrofą naturalną.

Śmierć poniosło ponad 12 tysięcy osób, ponad 15 tys. wciąż uznaje się za zaginionych, a prawie 3 tys. zostało rannych.

Black Eyed Peas uznali, że nakręcony w Japonii teledysk do "Just Can't Get Enough" zadedykują poszkodowanym w katastrofie. Zespół wystosował apel do fanów o przekazywanie datków do Czerwonego Krzyża, a muzycy również wpłacili pewną sumę na pomoc ofiarom.

Dodajmy, że utwór grupy "One Tribe" trafił na specjalny charytatywny album "Songs For Japan" (premiera 11 kwietnia). Całkowity dochód ze sprzedaży trafi na konto Japońskiego Czerwonego Krzyża.

Za reżyserię klipu odpowiadał Ben Mor, pracujący wcześniej z zespołem przy "I Gotta Feeling" i "Meet Me Halfway" z poprzedniej płyty "The E.N.D.". Utwór tradycyjnie znalazł się w czołówkach list przebojów w wielu krajach (m.in. 3. w Wielkiej Brytanii, 5. w USA, 1. we Francji).

Czytaj także:

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas