Reklama

Zniszczyli ich wizerunek

Smashing Pumpkins pozwali wytwórnię Virgin Records, która zgodziła się na wykorzystanie piosenki zespołu w kampanii reklamowej.

Muzyka chicagowskiej formacji została umieszczona w kampanii Pepsi.

"Jestem przekonany, że przekonali Pepsi, iż mają do tego prawa, mając jednocześnie pełną świadomość, że tych praw nie posiadają" - skomentował sprawę lider Billy Corgan w rozmowie z magazynem "Billboard".

Corgan przekonuje, że ma prawo zawetować tego typu inicjatywy Virgin Records dotyczące muzyki "Dyń", co też w przeszłości kilkukrotnie uczynił. Wytwórnia na razie nie chce komentować pozwu.

Artysta powiedział, że od lat starał się odkupić od koncernu prawa do swoich piosenek. Sprawa kampanii reklamowej przelała czarę goryczy:

Reklama

"Zobaczycie, że teraz takie sytuacje będą miały miejsce jedna po drugiej. Wytwórnie będą miały nadzieję, że uda im się z tego wykręcić" - mówi Corgan.

W pozwie możemy przeczytać, że udostępnienie muzyki Smashing Pumpkins w reklamie "nieodwracalnie zniszczyło wizerunek zespołu i dobre stosunki z fanami".

Dodajmy, że zespół Billy'ego Corgana jest obecnie bez kontraktu płytowego. To oczywiście nie przeraża lidera Smashing Pumpkins, który zamierza wkrótce opublikować rarytasy z archiwum zespołu.

Co do nowych propozycji "Dyń", Corgan stwierdził, że będzie etapami prezentował premierowe piosenki.

"Wtedy mielibyśmy nowy album co dwa-trzy lata" - powiedział artysta.

Zobacz teledyski Smashing Pumpkins na stronach INTERIA.PL!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Smashing Pumpkins | piosenki | muzyka | virgin | wizerunek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy