Reklama

Chcieli oszukiwać "na sanah". Wytwórnia wydała oświadczenie!

Ostatnio bardzo popularne są podejrzane reklamy, które zawierają zdjęcia celebrytów czy znanych osób publicznych. Zwykle kliknięcie przekierowuje do stron związanych z tzw. kryptowalutami. W sieci pojawiła się kolejna reklama, tym razem wykorzystująca wizerunek sanah.

Ostatnio bardzo popularne są podejrzane reklamy, które zawierają zdjęcia celebrytów czy znanych osób publicznych. Zwykle kliknięcie przekierowuje do stron związanych z tzw. kryptowalutami. W sieci pojawiła się kolejna reklama, tym razem wykorzystująca wizerunek sanah.
sanah jest uwielbiana przez swoich fanów. Oszuści chcieli to wykorzystać /Tadeusz Wypych /Reporter

Wokalistka jest w trakcie ciepło przyjętej przez fanów trasy "Kolońska i szlugi tour 2021". Niemal wszystko, co ostatnio robi piosenkarka, bardzo podoba się fanom i krytykom. Nie dziwi fakt, że oszuści próbowali wykorzystać jej wizerunek do kolejnego przekrętu. Jak mówi oświadczenie Magic Records, wytwórni sanah, wykorzystanie jej wizerunku na reklamach odbyło się bez zgody piosenkarki. 

Wytwórnia ostrzega też przed klikaniem w podejrzane linki, które są niebezpieczne dla użytkowników. "Pseudonim sanah, jak również jej wizerunek, są wykorzystywane w celu wprowadzania ludzi w błąd. Takie działanie jest przestępstwem" - czytamy w oświadczeniu wytwórni.

Reklama

Przed gwiazdą jeszcze trzy koncerty na trwającej trasie. Odbędą się one w Gdańsku, Częstochowie i Bydgoszczy.

21.11 - Gdańsk/Sopot, Ergo Arena
30.11 - Częstochowa, Hala Sportowa
13.12 - Bydgoszcz, HSW Immobile Łuczniczka

W sklepach dostępna jest specjalna edycja poczwórnie platynowej już płyty "Irenka (Final Edition)" poszerzona m.in. o utwór "kolońska i szlugi", który to nadał tytuł obecnej trasie koncertowej sanah. Piosenka zapowiadana na koncertach jeszcze przed wydaniem stała się viralowym hitem. Zagrany przez sanah z telefonu kilkusekundowy fragment utworu zainspirował prawie 10 mln filmów na TikToku a zapętlony (przez godzinę!) z fragmentem na YouTube przekroczył 700 tysięcy odtworzeń. Teledysk aktualnie ma ponad 9,5 mln wyświetleń!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy