Beyonce dołączyła do TikToka i udostępniła innym użytkownikom swoją kolekcję muzyczną

Diwa długo się wzbraniała przed dołączeniem do TikToka - cieszącej się dużą popularnością aplikacji do zamieszczania niebanalnych filmików. Wreszcie Beyonce założyła tam swoje konto, a chwilę potem zamieściła klip nawiązujący do jej najnowszego singla „Break my soul”. Mało tego, udostępniła też innym tiktokerom całą swoją kolekcję muzyczną. Teraz mogą wykorzystywać jej piosenki w swoich filmikach.

Beyonce dołączyła od TikToka
Beyonce dołączyła od TikTokaAlbert L. OrtegaGetty Images

Beyonce pojawiła się na TikToku nieprzypadkowo właśnie teraz - za dwa tygodnie premierę będzie miał jej siódmy solowy album "Renaissance". Dostępny natomiast jest już pierwszy singiel z tego krążka - taneczny kawałek "Break my soul". I to on jest motywem przewodnim pierwszego filmiku, jaki Beyonce opublikowała na TikToku.

Przedstawia on fanów artystki tańczących do "Break my soul", wśród nich jest nawet raperka Cardi B. W ciągu doby Beyonce zdobyła 3,5 mln obserwujących, a filmik miał 3,7 mln wyświetleń.

Być może dla wielu tiktokerów jeszcze ważniejszą informacją jest to, że dla internetowych twórców w tej aplikacji dostępna jest teraz biblioteka z piosenkami Beyonce. Od teraz do swoich filmików mogą podkładać takie przeboje jak "Single ladies" czy "Naughty girl".

W ostatnich tygodniach społeczność TikToka poszerzyła się o jeszcze dwie wielkie gwiazdy - Johnny'ego Deppa i Chrisa Hemswortha. Pierwszy z nich za pośrednictwem tego medium podziękował tym, którzy wiernie go wspierali podczas procesu o zniesławienie, jaki wytoczył swojej byłej żonie Amber Heard. Z kolei drugi opublikował relację z uroczystej premiery nowego "Thora" w Los Angeles i Sydney.

Beyonce i Jay-Z podczas koncertu w Londynie (trasa "OTR II")materiały prasowe

Beyonce kończy 40 lat! Oto jak podbijała w przeszłości sieć

4 września 40. urodziny świętuje jedna z najpopularniejszych i najbardziej wpływowych gwiazd na świecie, czyli Beyonce. Z tej okazji przypominamy momenty, w których wokalistka pobijała sieć.

"Apeshit", czyli utwór promujący wspólną płytę Beyonce i Jaya-Z "Love Is Everyhing", zaskoczył fanów gwiazdy przede wszystkim spektakularną oprawą. Małżeństwo na czas kręcenie klipu wynajęło Luwr. W teledysku widzimy gwiazdorską parę na tle m.in. "Mony Lisy", "Koronacji Napoleona", "Portretu pani Récamier", "Nike z Samotraki", "Wielkiego Sfinksa Tanis", "Wenus z Milo", Tratwy Meduzy" oraz Piramidy Luwru. W lutym 2019 roku, po świetnie przyjętej płycie oraz trasie koncertowej, para odebrała nagrodę Brit w kategorii międzynarodowa grupa. Gwiazdy do Londynu w tamtym czasie nie dotarły, a swoje podziękowania nagrali na tle obrazu, na którym Meghan Markle zastąpiła Monę Lisę.Wiese/face to faceReporter
W 2016 roku sieć obiegło natomiast inne zdjęcie Beyonce. Jednak popularność na nim musiała dzielić z przypadkowym kibicem. Steve Cespedes, bo tak nazywał się mężczyzna, który przypadkowo usiadł obok gwiazdy, stał się na chwilę bohaterem sieci. Wszystko za sprawą jego wyrazu twarzy. Łatwo można było z niej wyczytać, że nie przewidywał siedzenia obok Beyonce. Również druga ciąża zrobiła spore zamieszanie w sieci. Wokalistka ogłosiła ją na Instagramie, pokazując zdjęcia ze specjalnej sesji zdjęciowej. Do dziś post polubiono ponad 11 milionów razy i była najpopularniejszym zdjęciem w serwisie w 2017 roku.Jason Miller/Getty ImagesAFP
Popularność mimo zgody Beyone osiągnęły natomiast zdjęcia wokalistki z jej występu na Super Bowl podczas 2013 roku, kiedy na scenie pojawiła się razem z Destiny's Child. Wokalistka dała wtedy z siebie wszystko, co jednak nie zawsze dobrze wyglądało na zdjęciach. Jedna z fotografii, pokazująca Bey z niekorzystnej strony, zaczęła szybko podbijać sieć. Jej popularność stała się jeszcze większa po tym, jak Beyonce zażyczyła sobie usunięcia zdjęcia przez agencję. W tym przypadku zadziałał efekt Streisand, kiedy to internauci masowo udostępniają rzeczy, które próbują być ocenzurowane przez celebrytów. Christopher PolkGetty Images
Beyonce lubi często wiele spraw trzymać w sekrecie (jak chociażby premiery płyt), ale gdy czasem decyduje się na wielkie ogłoszenie, to "rozbija" sieć. Tak było w przypadku MTV VMA w 2011 roku, kiedy to po wykonaniu utworu "Love on Top" pokazała ciążowy brzuch, potwierdzając tym samym plotki. Natychmiast po ujawnieniu tego faktu na Twitterze pobity został nawet rekord liczby wysłanych tweetów na sekundę (8,686).Kristian DowlingGetty Images
Polski akcent? W przypadku Beyonce głośno było o jej koncercie w Warszawie, podczas którego gwiazda musiała ratować się drabiną. Podczas występu na Stadionie Narodowym wokalistka, jej mąż i tancerze stali na ruchomych platformach zawieszonych w powietrzu. Gdy jedna z nich uległa awarii, wokalistka została zmuszona do opuszczenia sceny, schodząc po drabinie z pomocą technicznych. Zdarzenie nie umknęło zagranicznym mediom, które opisały całą sytuację.Larry Busacca/PW18Getty Images
Z powodu ciąży Beyonce w 2017 roku musiała odwołać swój występ na Coachelli. Wróciła na imprezę w 2018 roku i zrobiła to w wielkim stylu. Wokalistka do koncertu trenowała 11 godzin dziennie, aby wszystko zostało doprowadzone do perfekcji. Beyonce została pierwszą czarnoskórą kobietą, która miała status największej gwiazdy imprezy. Występ na żywo oglądało prawie pół miliona widzów w sieci, co jest rekordem wydarzenia. Kevin WinterGetty Images
Sporo emocji wzbudziło wykonanie hymnu przez Beyonce podczas zaprzysiężenia Baracka Obamy na prezydenta Stanów Zjednoczonych w 2013 roku. Szybko okazało się bowiem, że wokalistka nie wykonała utworu na żywo, a w tle puszczono jej playback, który zresztą sama nagrała. Według rzecznika orkiestry, która towarzyszyła wokalistce, miała ona zrezygnować w ostatniej chwili z wykonania na żywo.JOSHUA ROBERTS Getty Images
Dwukrotnie - w 2013 i 2016 roku - Beyonce nie uruchamiała żmudnej machiny promocyjnej, by napędzić sprzedaż swojego nowego albumu. Wokalistka po prostu udostępniała płyty w odpowiednich miejscach w sieci (album "Beyonce" miał premierę w serwisie iTunes, "Lemonade" w Tidalu), wcześniej tylko delikatnie sugerując, że szykuje coś "dużego". Gdy wydawnictwa pojawiały się w sieci, na ich punkcie wybuchała masowa histeria. Za szumem w sieci szły również wyniki sprzedażowe - album "Beyonce" sprzedał się w nakładzie ponad 5 milionów egzemplarzy, natomiast "Lemonade" w nakładzie 2,5 miliona kopii (najlepiej sprzedający się album w 2016 roku). Kevin WinterGetty Images
W 2017 roku Beyonce została uznana najbardziej wpływową gwiazdę w mediach społecznościowych. Specjalny algorytm stworzony przez agencję reklamową stwierdził, że jeden post wokalistki warty jest przynajmniej milion dolarów. W argumentacji stwierdzono, że piosenkarka nie jest najpopularniejsza na kanałach takich jak Instagram, Twitter i Facebook i nie wrzuca regularnie postów, co sprawia jednak, że wrzucane przez nią posty są mocno pożądane i szybko rozchodzą się w sieci.Robert Gauthier-PoolGetty Images
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas