Z powodu tragedii przebój stracił słuchaczy
Najnowszy przebój piosenkarki Ke$hy zatytułowany "Die Young" ("Umrzeć młodo") został wycofany z radiowych playlist w Ameryce po masakrze w Newtown.
Akrobacje Ke$hy
Według Mediabase, jeszcze w feralnym dniu strzelaniny w Sandy School (14 grudnia) przebój Ke$hy był na trzeciej pozycji najpopularniejszych radiowych piosenek w Stanach Zjednoczonych. "Die Young"' dotarł do 167 milionów radiosłuchaczy w Ameryce.
Jednak już w sobotę (15 grudnia) stacje radiowe prezentujące piosenkę straciły ponad 3 miliony słuchaczy.
To był wyraźny znak, że Amerykanie po tragedii w Newtown nie chcą słuchać singla o kontrowersyjnym i dwuznacznym tytule.
W poniedziałek (17 grudnia) było jeszcze gorzej, bo "Die Young" dotarł zaledwie do 148 milionów radiosłuchaczy, zaliczając spadek o blisko 20 milionów.
Jak twierdzą amerykańskie media, tak poważne spadki rotacji zdarzają się bardzo rzadko.
Ostatni raz podobna sytuacja miała miejsce w przypadku przeboju Dixie Chicks po tym, jak wokalistki zespołu obraziły prezydenta George'a W. Busha.
Zobacz klip Ke$hy do "Die Young":