Prestiżowa porażka Lady Gagi
Singel Katy Perry, póki co, sprzedaje się dużo lepiej niż nowa piosenka Lady Gagi.
Jak podał magazyn "Billboard", singel "Roar" Katy Perry zanotował w USA 450 tys. legalnych pobrań, natomiast utwór "Applause" Lady Gagi ściągnięto 225 tys. razy.
Piosenka Katy Perry miała swoją premierę 12 sierpnia, natomiast kompozycja Lady Gagi dzień później (co jednak nie tłumaczy tak dużej różnicy w wynikach sprzedaży).
W serwisie YouTube mamy natomiast niewielką przewagę Lady Gagi - odsłuch piosenki "Applause" zanotował już ponad 10,3 mln odtworzeń, a jeśli chodzi o "Roar", jest to 9,7 mln (stan na 16 sierpnia).
Przypomnijmy, że singel "Roar" zapowiada album "Prism", który ukaże się w październiku, natomiast "Applause" zwiastuje płytę "Artpop", której premiera będzie miała miejsce w listopadzie.
Dodajmy, że ów pojedynek bardzo serio traktują fani obu wokalistek, którzy prześcigają się we wzajemnych złośliwościach.