Reklama

Oglądalność show: równanie w dół

Wyniki oglądalności muzycznych show pokazują, że Polacy gremialnie ruszyli wykorzystać uroki przedłużonego weekendu majowego.

Prowadzący w rankingu "Must Be The Music" w szybkim tempie równa w dół, po raz drugi z rzędu notując spadek rzędu ok. pół miliona widzów. Niedzielny (29 kwietnia) półfinał zobaczyło 2,8 mln widzów.

Reklama

Do finału awansowała grupa Lemon (faworyci jurorów) oraz - tu spore zaskoczenie - 14-letni wokalista Jakub Szyperski.

Jeszcze większą stratę poniósł nadawany przez TVN "X Factor" - widownia programu zmalała z 2,92 mln do 2,3 mln. Tym samym show znów zbliżył się do konkurencyjnej "Bitwy na głosy".

Program TVP zbliża się do końca - w sobotę (28 kwietnia) poznaliśmy drugiego finalistę, została nim drużyna dowodzona przez Ryszarda Rynkowskiego, która pokonała ekipę Meza. Zespół z Elbląga w najbliższą sobotę (5 maja) w wielkim finale zmierzy się z grupą wokalną z Brzegu, prowadzoną przez Kamila Bednarka.

"Bitwa na głosy" tym razem straciła najmniej - z 2,5 mln do 2,2 mln widzów.

Czytaj także nasze relacje:

Muzyka emocjonalna w "Must Be The Music"

"X Factor" w rytmie disco: Kuba Wojewódzki nie musiał wybierać

Kto w finale "Bitwy na głosy"?

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | Must be the Music | The X Factor | Bitwa na Głosy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama