Nie taki przebój...
Wbrew nazwie muzyczne show TVP2 "Hit Generator" nie jest takim przebojem, jak można było oczekiwać. Słaba oglądalność i kiepskie oceny sprawiły, że od piątego odcinka zmieni się dzień i pora nadawania.
Show ma mniej widzów niż nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji i obniża widownię stacji w porównaniu do 2008 roku. Trzy pierwsze odcinki "Hit Generatora" obejrzało średnio 1,31 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 8,76 proc. w grupie 4+ i w 7,43 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, w analogicznym okresie 2008 roku w tym samym paśmie (soboty 21.00 - 22.15) Dwójka miała więcej widzów - przyciągała bowiem 1,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 13,17 proc. i 13,13 proc.
W czasie emisji muzycznego show TVP 2 zajmuje dopiero czwartą pozycję w rynku telewizyjnym, po TVP 1, Polsacie i TVN.
Od 20 marca program będzie pokazywany w piątki o 22.35, czyli po nowym widowisku "Kocham Cię Polsko". Natomiast na jego miejscu w soboty będzie nadawany program kabaretowy.
Większość widzów "Hit Generatora" (61,08 proc.) stanowią kobiety. Program ogląda też znaczna grupa emerytów i rencistów (41,92 proc.).
W czwartym odcinku, który zostanie nadany jeszcze w sobotę (14 marca) wystąpią zwycięzcy poprzednich trzech odcinków: Andrzej Piaseczny i grupa Pectus oraz PIN, Afromental i debiutanci z zespołu Saluminesia.