Reklama

Madonna umknęła nożyczkom

Kontrowersyjna reklamówka Madonny dla sieci odzieżowej H&M została zaakceptowana przez cenzorów brytyjskiej telewizji.

W reklamie Madonna przygląda się młodej dziewczynie, którą rozbiera dwóch mężczyzn. Padły głosy, że filmik zachęca do pedofilii.

Ostatecznie jednak organizacja Advertising Standards Authority (ASA) uznała, że nie zostały naruszone normy, dodając, że reklama jest "artystyczna".

ASA podkreśliła, że w reklamie wystąpiła 24-letnia aktorka, która w dodatku nie jest ubrana tak jak się noszą nastolatki. Z drugiej jednak strony, ASA przyznała, że reklamówka nie powinna być nadawana podczas programów przeznaczonych dla dzieci.

Zobacz teledyski Madonny na stronach INTERIA.PL.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Madonna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy