Lana del Rey robi karierę w świecie mody

Intratny kontrakt z jedną z najpopularniejszych sieciówek z ciuchami podpisała amerykańska wokalistka Lana del Rey.

Lana del Rey najlepiej czuje się w estetyce lat 50. i 60. - fot. Gareth Cattermole
Lana del Rey najlepiej czuje się w estetyce lat 50. i 60. - fot. Gareth CattermoleGetty Images/Flash Press Media

Piosenkarka została twarzą jesienno-zimowej kolekcji H&M.

Odbyła się już sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej z udziałem Lany. Za obiektywem stanął rozchwytywany holenderski duet Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin.

Lana del Rey coraz mocniej zaznacza swoją obecność w świecie mody. W marcu pojawiła się na okładce brytyjskiej edycji magazynu "Vogue", sieć Mulberry wypuściła torebkę nazwaną pseudonimem piosenkarki, a sama del Rey podpisała kontrakt z agencją Next Modeling.

We wrześniu 26-latka wystąpi w reklamie H&M, w której zaśpiewa przebój z lat 50. - "Blue Velvet". Teledysk do utworu został nakręcony przez Johana Rencka i będzie go można zobaczyć w sieci od 19 września. Druga część kampanii H&M z udziałem Lany Del Rey pojawi się w październiku.

Universal Music Polska
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas