Lana del Rey robi karierę w świecie mody
Intratny kontrakt z jedną z najpopularniejszych sieciówek z ciuchami podpisała amerykańska wokalistka Lana del Rey.
Piosenkarka została twarzą jesienno-zimowej kolekcji H&M.
Odbyła się już sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej z udziałem Lany. Za obiektywem stanął rozchwytywany holenderski duet Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin.
Lana del Rey coraz mocniej zaznacza swoją obecność w świecie mody. W marcu pojawiła się na okładce brytyjskiej edycji magazynu "Vogue", sieć Mulberry wypuściła torebkę nazwaną pseudonimem piosenkarki, a sama del Rey podpisała kontrakt z agencją Next Modeling.
We wrześniu 26-latka wystąpi w reklamie H&M, w której zaśpiewa przebój z lat 50. - "Blue Velvet". Teledysk do utworu został nakręcony przez Johana Rencka i będzie go można zobaczyć w sieci od 19 września. Druga część kampanii H&M z udziałem Lany Del Rey pojawi się w październiku.