K-pop rządzi na YouTube. Właśnie padł kolejny rekord
Oprac.: Bartosz Stoczkowski
Jeden z najpopularniejszych zespołów K-popowych na świecie, Blackpink, w poniedziałek ogłosił kolejny sukces. Teledysk do ich utworu "Playing with Fire" przekroczył 900 milionów wyświetleń na YouTube.
Teledysk "Playing with Fire" osiągnął 900 milionów wyświetleń 10 grudnia o godzinie 4:41 czasu koreańskiego. Stało się to osiem lat i jeden miesiąc po jego premierze, która miała miejsce w listopadzie 2016 roku.
"Playing with Fire" pochodzi z drugiego albumu zespołu, "Square Two". Piosenka była jednym z dwóch głównych singli promujących ten krążek. Tekst utworu opowiada o emocjach towarzyszących zakochaniu, porównując je do igrania z ogniem.
Zobacz również:
- Wiek to dla Madonny nie przeszkoda. Zaręczyła się z 28-latkiem?
- "Wielka dama tańczy sama" w nowej wersji. Kornelia przerabia hit Anny Jantar
- Drupi przeżył u nas lata swojej największej świetności. Włoski muzyk "nosi Polskę w sercu"
- Rod Stewart: Myślicie, że jestem sexy? "Na zawsze młody" kobieciarz kończy 80 lat
Girlsband Blackpink ma już 12 teledysków z ponad 900 milionami wyświetleń na YouTube. W sumie zespół może pochwalić się 47 teledyskami, które przekroczyły granicę 100 milionów wyświetleń.
Ich teledysk do "DDU-DU DDU-DU" przekroczył 2,2 miliarda wyświetleń. Z kolei "Kill This Love" zdobyło ponad 2 miliardy wyświetleń.
Kanał zespołu na YouTube ma obecnie ponad 95,3 miliona subskrybentów, co czyni go najpopularniejszym kanałem artystycznym na świecie. Łączna liczba wyświetleń wszystkich materiałów na kanale przekroczyła 37,5 miliarda.