Chylińska przesadziła z product placement?

Dodatkowy argument do ręki dostali ci, którzy zarzucali Agnieszce Chylińskiej, że się skomercjalizowała (potocznie rzecz ujmując - sprzedała). Jej najnowszy klip pełen jest mało dyskretnego product placement.

Czy to jeszcze klip czy już spot reklamowy?
Czy to jeszcze klip czy już spot reklamowy? 

Do sieci trafił nakręcony z przymrużeniem oka, stylizowany na baśń, teledysk do singla "Niebo". Utwór pochodzi z tanecznego albumu "Modern Rocking".

Teledysk roi się od zbliżeń na marki produktów - widzimy dokładnie, jakie mleko pije Chylińska, w co gra na komputerze (scenarzysta musiał pewnie sporo się nagłowić, jak wepchnąć popularne "Simsy" do tego baśniowego świata), jest też promowane miasto Chełm.

Najdziwniej wygląda eksponowanie marki zajmującej się - cytujemy z ich strony - "automatyką do bram wjazdowych, garażowych i szlabanów ze sterowaniem radiowym".

Przypomnijmy - Agnieszka Chylińska na solowym albumie "Modern Rocking" odeszła od rockowego, zbuntowanego wizerunku na rzecz dance'owych hitów. Za warstwę muzyczną płyty odpowiadał duet Plan B, czyli Bartek Królik i Marek Piotrowski. Single "Nie mogę cię zapomnieć" i "Wybaczam ci" cieszyły się sporą popularnością w stacjach radiowych, a i sama płyta sprzedała się świetnie.

"Jedyny utwór, który nie rozlatuje się jak podstarzała gwiazda po operacjach plastycznych, to 'Niebo' - całkiem przyzwoita i co ważne w tym kontekście, spójna kompozycja" - napisaliśmy w naszej recenzji albumu "Modern Rocking".

Zobacz teledysk do piosenki "Niebo":