Oglądalność: "MBTM" goni "Mam talent"
4,1 mln widzów oglądało szósty odcinek piątej serii "Mam talent", co pozwoliło TVN-owi pokonać konkurencyjne programy typu talent show. Jednak to polsatowski "Must Be The Music" jako jedyny z omawianych programów zanotował wzrost oglądalności.
Niedzielny (7 października) odcinek "Must Be The Music" zgromadził widownię na poziomie 3,7 mln. Programowi przybyło więc ponad 150 tysięcy widzów w stosunku do minionego tygodnia.
Z kolei "Mam talent" stracił 200 tysięcy widzów. Tym samym różnica między "Mam talent" a "MBTM" wydatnie się skurczyła. Czy uda się Polsatowi przegonić TVN? Wszystko zależy od tego, ile emocji dostarczą oglądającym odcinki na żywo. W "MBTM" półfinały już trwają, w "MT" zaczną się w drugiej połowie października.
W ogonie stawki pozostaje "Bitwa na głosy", którą w sobotę (6 października) oglądało 2,2 mln widzów (minimalny spadek w porównaniu z ubiegłym tygodniem).
Czytaj nasze relacje z weekendowych odcinków: