Zmanipulują listę przebojów?
Brytyjczycy maja dość gwiazdek wylansowanych przez telewizyjne konkursy talentów!

Wyspiarscy internauci postanowili nie dopuścić do zwycięstwa w świątecznym notowaniu listy przebojów piosenki nagranej przez zwycięzcę reality show "Th X Factor". I mają duże szanse na osiągnięcie celu!
Fani muzyki są namawiania w sieci do zakupu singla "Killing In The Name" alternatywnej formacji Rage Against The Machine, który miałby wyprzedzić przebój zwycięzcy "The X Factor", Josepha McElderry, zatytułowany "The Climbing".
Na razie inicjatywę popiera ponad 700 tysięcy internautów. Oznacza to, że jeśli każdy z nich zakupi w internecie "Killing In The Name" RATM, to Joseph McElderry nie ma najmniejszych szans na świąteczny Numer Jeden.
Znaczenie akcji docenili bukmacherzy, którzy jeszcze do niedawna w przypadku zwycięstwa RATM na liście przebojów za 1 postawionego funta płacili aż 100. Dziś te proporcje wyglądają 3-1!
"Zwycięzcy The X Factor mają monopol na bożonarodzeniowy Numer Jeden, ale tym razem dostrzegamy potencjał kampanii. Być może będziemy świadkami największego zaskoczenia na świątecznym notowaniu singli w całej historii listy!" - komentuje Rupert Adams z bukmacherskiej firmy William Hill.
O sprawie wypowiedział się również Simon Cowell. Najpopularniejszy juror telewizyjnego konkursu nazwał internetową kampanię "głupią" i "cyniczną". Czyżby obawiał się przegranej swojego podopiecznego?
Zobacz klip "Killing In The Name" Rage Against The Machine:
Przypomnijmy, że w zeszłym roku internauci namawiali Brytyjczyków do zakupu singla "Hallelujah" Leonarda Cohena w wykonaniu Jeffa Buckley'a, zamiast tej kompozycji w interpretacji Alexandry Burke, laureatki zeszłorocznej edycji "The X Factor". Ostatecznie piosenka śpiewana przez Buckley'a znalazła się na miejscu 2., a Burke na 1.