Za bardzo lansują U2?
Brytyjski polityk oskarżył stację BBC o nadmierną promocję irlandzkiego zespołu w przededniu wydania nowej płyty U2 "No Line On The Horizon".

Członek Izby Gmin Nigel Evans uważa, że BBC - za sprawą licznych programów poświęconych U2 - dała zespołowi "reklamę, której nie można kupić za żadne pieniądze".
"Dlaczego osoby płacące abonament mają pokryć koszt promocji U2?" - Evans zastanawia się w rozmowie z "Daily Mail".
Czy polityk ma rację? Tydzień z U2 w BBC rozpoczął się poniedziałkowym (23 lutego) udziałem w radiowym programie Zane Lowe. Na wtorek (24 lutego) zaplanowano udział zespołu w audycji Front Row w 4 programie radia BBC oraz występ w telewizyjnym "The Culture Show" w 2 programie BBC.
U2 będą również gościć na falach stacji BBC Radio 1 i BBC Radio 2. Finałem promocji grupy w BBC będzie uczestnictwo w popularnym talk-show Jonathana Rossa w piątkowy wieczór (27 lutego).
Z opinią Evansa zgadza się również część telewidzów i słuchaczy BBC. Jeden z nich napisał na forum BBC: "Dlaczego telewizja publiczna postanowiła zachwalać nowy album U2?".
Przedstawiciel BBC bronił jednak programu stacji twierdząc, że w ten sposób telewizja i radio wychodzą naprzeciw wymaganiom rzeszy fanów U2.
"To jeden z najpopularniejszych zespołów na świecie, który ma oddanych fanów. Dlatego w ten sposób ustawiliśmy nasz program" - stwierdził rzecznik stacji w rozmowie z "Telegraph".
Przypomnijmy, że nowy album U2 "No Line On The Horizon" trafi do sklepów 2 marca. Na stronach INTERIA.PL możecie posłuchać obszernych fragmentów płyty.
Sprawdź nasz raport specjalny o "No Line On The Horizon".
Zobacz teledyski U2 na stronach INTERIA.PL!