Reklama

Reklama

Wstrzymano sprzedaż biletów na koncerty Taylor Swift. Wokalistka wściekła

"To niesamowite, że 2,4 miliona ludzi dostało bilety w przedsprzedaży. Ale naprawdę wkurza mnie, że wielu z nich czuje się tak, jakby musiało przejść przez kilka ataków niedźwiedzi, aby je zdobyć" - napisała Taylor Swift na Instagramie po skandalu, który wybuchnął, gdy serwis Ticketmaster wstrzymał publiczną sprzedaż biletów na jej przyszłoroczne koncerty w ramach trasy The Eras Tour.

"To niesamowite, że 2,4 miliona ludzi dostało bilety w przedsprzedaży. Ale naprawdę wkurza mnie, że wielu z nich czuje się tak, jakby musiało przejść przez kilka ataków niedźwiedzi, aby je zdobyć" - napisała Taylor Swift na Instagramie po skandalu, który wybuchnął, gdy serwis Ticketmaster wstrzymał publiczną sprzedaż biletów na jej przyszłoroczne koncerty w ramach trasy The Eras Tour.
Taylor Swift ma problemy ze sprzedażą biletów na trasę /Jeff Kravitz/FilmMagic /Getty Images

Sprzedaż biletów miała się rozpocząć w piątek, 18 listopada. Jednak firma Ticketmaster anulowała ją, bo - jak oświadczyli jej przedstawiciele - serwery nie podołały nawale chętnych już w trakcie wcześniejszej przedsprzedaży. 

Według nich stało się tak dlatego, że popyt na bilety był rekordowy, a powodem chaosu stali się internauci korzystający z botów, czyli programów, które automatycznie zamawiają zakup. O ile fani raczej z nich nie korzystają, to łebscy handlarze, nazywani w naszym kraju konikami, owszem.

W swoim tłumaczeniu przedstawiciele firmy Ticketmaster obwinili też samą Taylor Swift, bo - jak policzyli - żeby zaspokoić zapotrzebowanie fanów na swoje występy piosenkarka "musiałaby zagrać ponad 900 koncertów na stadionach przez następne 2,5 roku". Swift odniosła się do tego zarzutu. "Pytaliśmy ich wiele razy, czy mogą poradzić sobie z tego rodzaju popytem, a oni zapewnili nas, że mogą" - napisała. Przyszłoroczna trasa The Eras Tour, promująca nowy album Swift zatytułowany "Midnights", będzie jej pierwszym tournee od czterech lat.

Reklama

Ticketmaster Entertainment, Inc. to amerykańska firma zajmująca się sprzedażą i dystrybucją biletów. Prowadzi działalność w wielu krajach na całym świecie, także w Polsce.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy