Taylor Swift reklamą pomaga raperom
Drake i Future mogą podziękować Taylor Swift. Jej udział w reklamie Apple Music znacznie zwiększył popularność ich wspólnego utworu "Jumpman" z płyty "What a Time to Be Alive".
Reklama z Taylor Swift pojawiła się w sieci 1 kwietnia i zachwyciła internautów. Widzimy na niej wokalistkę, która trenuje na bieżni do utworu "Jumpman", a na końcu zalicza upadek.
Filmik do tej pory obejrzany został ponad 12,5 miliona razy, a oprócz internautów zachwycił się nim m.in. Drake.
Teraz okazuje się, że reklama przyniosła mu też wymierne korzyści. Sprzedaż utworu "Jumpman" na serwisie iTunes wzrosła o 431 procent.
Warto wspomnieć, że Taylor Swift pod koniec czerwca 2015 roku, czyli zaraz przed startem Apple Music, wystosowała otwarty list do serwisu streamingowego, w którym to zarzuciła firmie wykorzystywanie artystów. Apple przeprosiło i zmieniło zasady redystrybucji pieniędzy z odsłuchów. Po tej decyzji Swift umieściła "1989" w serwisie.