Reklama

Taylor Swift reklamą pomaga raperom

Drake i Future mogą podziękować Taylor Swift. Jej udział w reklamie Apple Music znacznie zwiększył popularność ich wspólnego utworu "Jumpman" z płyty "What a Time to Be Alive".

Drake i Future mogą podziękować Taylor Swift. Jej udział w reklamie Apple Music znacznie zwiększył popularność ich wspólnego utworu "Jumpman" z płyty "What a Time to Be Alive".
Taylor Swift w reklamie Apple Music /

Reklama z Taylor Swift pojawiła się w sieci 1 kwietnia i zachwyciła internautów. Widzimy na niej wokalistkę, która trenuje na bieżni do utworu "Jumpman", a na końcu zalicza upadek.

Filmik do tej pory obejrzany został ponad 12,5 miliona razy, a oprócz internautów zachwycił się nim m.in. Drake.

Teraz okazuje się, że reklama przyniosła mu też wymierne korzyści. Sprzedaż utworu "Jumpman" na serwisie iTunes wzrosła o 431 procent.

Warto wspomnieć, że Taylor Swift pod koniec czerwca 2015 roku, czyli zaraz przed startem Apple Music, wystosowała otwarty list do serwisu streamingowego, w którym to zarzuciła firmie wykorzystywanie artystów. Apple przeprosiło i zmieniło zasady redystrybucji pieniędzy z odsłuchów. Po tej decyzji Swift umieściła "1989" w serwisie.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Drake | Future | Taylor Swift
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama