Taylor Swift: Królowa Twittera, koncertów i hitów
Ostatnie dni są wyjątkowo dobre dla Taylor Swift. Wokalistka została okrzyknięta najbardziej wpływową gwiazdą na Twitterze oraz pobiła rekord magazynu "Rolling Stones" na najbardziej dochodową trasę w historii USA.
Taylor Swift gwiazdą Twittera
Pod koniec listopada Taylor Swift uznano najbardziej wpływową gwiazdą używającą Twittera. Wokalistka w ciągu tego roku zamieściła w sieci zaledwie 13 wpisów, jednak eksperci firmy Brandwatch uznali, że miały one ogromny wpływ na czytających je ludzi.
Swift w tyle zostawiła m.in. Liama Payne’a, Katy Perry, Kim Kardashian, Demi Lovato, a nawet Donalda Trumpa.
Najbardziej dochodowa trasa
Swift niedawno podbiła też rekord magazynu "Rolling Stones", który od 28 lat analizuje dochodowość amerykańskich tras koncertowych. Do tej pory rekordzistami byli członkowie The Rolling Stones, których "A Bigger Bang Tour" zarobiła 245 milionów dolarów. Brytyjczycy zagrali w 2005 i 2006 roku aż 70 koncertów w Stanach Zjednoczonych.
Ostatnia trasa Swift - "Reputation Tour" - przyniosła dochód w wysokości 266 milionów dolarów. Wokalistka sprzedała dwa miliony biletów na 38 koncertów.
Wszystkie trasy koncertowe Swift po USA przyniosły 687 milionów dolarów.
Taylor Swift rozpoczęła swoją trasę Reputation Stadium Tour
Królowa Billboardu
Ostatnie wyróżnienie przyznane wokalistce to tytuł królowej list Billboardu w 2018 roku (królem okrzyknięto Drake’a), który otrzymała za płytę "Reputation". Album zadebiutował na pierwszym miejscu listy Billboard 2 grudnia 2017 roku i na szczycie utrzymywał się przez cztery tygodnie. W czołowej 40 przebywał natomiast przez 48 tygodni.
Przypomnijmy, że album "Reputation" ukazał się 10 listopada 2017 roku.