Reklama

Przeprosili Britney Spears

Magazyn "National Enquirer" pisemnie przeprosił Britney Spears. Pismo opublikowało bowiem niezgodny z prawdą artykuł o rozpadzie małżeństwa gwiazdy muzyki pop i jej męża Kevina Federline'a.

Pogłoski na temat rozwodu Britney i Kevina pojawiły się w czerwcowym brytyjskim i irlandzkim wydaniu magazynu. W kolejnej edycji pisma wydrukowano jednak stosowne przeprosiny.

Reklama

"Akceptujemy wiadomość, że ich małżeństwo nie jest zakończone i nie mają zamiaru się rozwodzić" - czytamy w oświadczeniu "National Enquirer"..

"Nasze podejrzenia okazały się nieprawdziwe i zgadzamy się z Britney, że artykuł nie miał żadnych podstaw faktycznych. Przepraszamy".

"Britney i Kevin są bardzo zadowoleni z ugody zawartej z magazynem i wydrukowanych przez pismo przeprosin" - skomentował Paul Tweed, przedstawiciel pary.

Zobacz teledyski Britney Spears na stronach INTERIA.PL!

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Artykuł | pismo | spears | Britney Spears | britney

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje